Bloggande iFokus

Bloggande

Etikett: bloggdesign-html-och-css
Läst 736 ggr
ebengtssson
0

Kan ni läsa min blogg

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har haft problem med min blogg idag. folk som har Gooogle Chrome kan inte komma in och läsa mina inlägg, header kommer inte upp m.mJag har kontaktat blogg.se och gjort det som de sa till mig att göra men det funkar ändå inte. (vad jag har märkt)

Men skulle ni vara gulliga och gå in och se om ni kan se den och gärna skriva här om ni kan/inte kan se den och vilken webbläsare ni har?

http://satilaryttaren.blogg.se

Ni är till stor hjälp! Tack så mycket!

Besök min hästblogg, bra uppdatering, massa tips och en massa annat :) Med mina ridtravare i fokus :)

satilaryttaren.se

Ilya
0

Skumt.

Jag har dock Firefox och jag kan se din blogg, header och inlägg alldeles utmärkt. :)

ebengtssson
0

Okej =) Jag vill också se min blogg, så att allt är som det ska och så… Men Jag kan inte se =(

Besök min hästblogg, bra uppdatering, massa tips och en massa annat :) Med mina ridtravare i fokus :)

satilaryttaren.se

[Malin]
0

Din blogg ser ut som vanligt i Firefox och Explorer men med Chrome får jag bara upp en blå ruta med lite länkar längst upp!

Mellliie
0

Jag kommer också in och kan läsa.

ebengtssson
0

#3 så är den för mig med :S

satilaryttaren.se

Juicy
0

Funkar i FF men inte i Safari.

ronjanyman.se
Instagram: Ronnybonny

ebengtssson
0

#3& #6 kan ni kolla igen? Jag kan kolla med google chrome, kan ni kolla nu? :)

satilaryttaren.se

[Malin]
0

Japp, det funkar!

Juicy
0

Funkar för mig också. Dock är sidan väldigt tungladdad.

ronjanyman.se
Instagram: Ronnybonny

ebengtssson
0

bra :)

#9a jag vet, men fattar inte varför :S

satilaryttaren.se