2 "nya" bloggar
Inte mina, men jag designar dem. Tycker det är fruktansvärt skoj. Hoppas jag nu kommer in på webdesign till hösten. Man är aldrig för gammal för att gå i skolan. ;)
Först ut är Mamaze's blogg. Hon ville ha en savannainspirerad, så tja, det fick hon. Den är mer eller mindre klar. Lite småfixande.
Den andra håller jag fortfarande på med. Det är Mullisen's blogg. Den har rätt mycket jobb kvar. Inte riktigt nöjd med texten i headern, och osäker på vilken stil hon vill ha på dividers osv. Så det är ett "första utkast", så att säga. :)
Kritik tas gärna förstås. Man kan alltid bli bättre.
//Ylva-Li
|| Studio Li (foto) ||
Din copyright bild skulle jag vilja ha centrerad, annars ser det väldigt bra ut.
Åh vad läckert, gör du designer åt andra? :)
Vad bra. :D
#4: Skulle vilja göra om min blogg helt då jag vill inrikta den mer åt fotografering/bildredigering & inte bara en blogg om vardagslivet, utan mitt stora intresse där jag kan dela med mig av det jag gör & ge tipps.. Men skulle vilja byta hela utseendet på min blogg då med olika kategorier & så (så det är lätt & hitta), du skulle inte vilja ha lust & hjälpa mig & göra en design?
Skulle vara superkul!
Alltid gjort mina själv men skulle vara kul om en annan ville göra om min blogg.. Gillade verkligen bakgrunden & allt på Mullisen's blogg, det var läckert! :D Du är grym!
#6 Tack! :)
Mina andra 3, de egna, finns länkade i min signatur.
Jag är ju precis klar med de här två. Lite småpyssel kvar mest. :) Och iom att jag inte har nåt annat jobb just nu så, absolut kan jag hjälpa dig.
Du kan pm:a mig här på iFokus så kan vi prata lite mer om vad du är ute efter för utseende. :)
Jag jobbar allra helst i blogspot dock. (blogg.se har enligt mig lite småknepig kod, mot vad jag är van vid. Kan inte göra precis det jag vill.)
//Ylva-Li
|| Studio Li (foto) ||
#7: Åhh så kul :)
Jag har blogg.se, men du kanske vill göra ett försök ändå? :/
Går det inte så går det inte..
Men jag pm:ar dig om du fortfarande är intresserad trots jag har min på blogg?
Ser fint ut.