Bloggande iFokus

Bloggande

Etikettbloggdesign-html-och-css
Läst 1230 ggr
[Mharya]
0

Ny design :D

Äntligen har jag blivit klar med min hunds bloggs nya design. ;) Den är väldigt unik och vart ganska nöjd med den. Kolla in: www.naiva.blogg.se

Josefineeklid
0

vad fin! :)

besök gärna min "foto-mode-mus-musik"-blogg Kyss

www.sjuttiotal.blogg.se

IdaL
0

Vad fin den blev :) Jag är dock inte så förtjust i den lilla rutan där man scrollar ner x) Man får ingen helthet i bilderna om man måste scrolla i dom, men smaken är som baken (;

[Nalle-]
0

Väldigt fin! :D
Men jag måste hålla med IdaL ang. scrollen.

[Mharya]
0

Tack så mycket. :) <3 Jag ska börja ha mindre bilder i inläggen som man klickar på istället så man kan se hela bilden på en gång. :) Bra att ni skriver vad ni tycker, för det vill jag verkligen veta. :P

BlackieSixx
0

Söt blogg, men jag håller också med om det där med scrollningen.. Men som du sa också att du kommer ha bilderna mindre så man får klicka upp dom för större format så kommer det nog bli bättre :)

MVH
// Cissy - BlackieSixx.blogg.se

Moa-16
0

Fint. Men jag håller oxå med, det är jobbigt att scrolla ner..

Ilya
0

Håller med dom andra, men annars - hur SÖT blogg som helst!

Visst är det en eurasier du har? Min bästavän har oxå en eurasiertik, himla lik din vovvsing!

[Mharya]
0

#7: Jag ska fixa scrollen så man kan se bilderna och sådant. :) Ja, det är en eurasier tjej. :) Jaha, haha. Rasen blir allt mer och mer vanlig. När jag skaffade min Nellie så visste nästan ingen vad det var för en ras, nu stöter man på dem lite varstans. :P

[Malin]
0

Jättesöt blogg tjejen! :D

Mellliie
0

Håller med IdaL, men annars är det en söt design :) och riktigt gullig hund! :D

Alex05
0

Jättefin blogg, fin design och urgullig hund! Men som de andra håller jag med om att scrollningen gör att det känns lite jobbigt.

Fina bilder du tar!Skrattande