Bloggande iFokus

Bloggande

Etikettot-utanför-ämnet
Läst 1120 ggr
Ilya
0

OT - ESC!

Har ni några favoriter i Eurovision Song Contest?

Sverige gick ju för första gången sen 1958 inte vidare till finalen.

Ilya
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Mina favoriter.

Frankrike.

Ilya
0

Ukraina.

Ilya
0

Azerbaijan.

Moa-16
0

Jag vet inte,har inte tittat. Mest arg över att Anna inte får vara med! Så typiskt. Dom har ingen musik smak allsglare.gif emoticon image by bopollux !

Och dom från andra länder brukar  vara så dåliga så man undrar "Om det här var det bästa dom hade, hur lät då deras sämsta bidrag?"

Ilya
0

#4 Haha jag veeet, brukar oxå tänka PRECIS så. Haha Tungan ute men jag har ändå funnit några favoriter från dom andra länderna.

Sverige brukar ändå inte lyckas så bra i ESC, så det förvånar mig inte Flört

[YlvaP]
0

Har inte tittat på några låtar för jag vill inte förstöra det som alltid varit en tradition. Att se på den stora finalen och upptäcka låtarna för första gången. Förutom Sveriges bidrag då men resten.

Så jag har ingen aning om vilka som är bäst eller sånt.

[Malin]
0

Jag såg kvalet, där Anna var med, och blev mycket negativt överraskad av låtarna. Den konkurrensen borde Anna ha klarat sig förbi trots att jag inte tycker att det är en Eurovision-låt! Nej, jag dissar det ikväll och hoppas faktiskt att de lägger ner tävlingen eller gör stooora förändringar.

Moa-16
0

Tänker inte heller titta, tråkigt när inte sverige är med. Då har man ju ingen att heja på! Men bara för att det går dåligt för sverige tycker jag det är lite konstigt att alla tycker att det "ska läggas ner"? Och när det går bra för sverige är det perfekt.  Det kan ju inte gå bra jämt heller ;)

[Malin]
0

#8 Nej, men det beror inte på att det gick dåligt för Sverige utan att alla bidrag jag har hört är dåliga och vad är det då för musiktävling? Det blir ju bara sämre och sämre låtar varje år.

Ilya
0

ESC har blivit lite sämre dom sista åren, men för mig är dom flesta musiktävlingar som Idol, ESC m.m, viktigt.

Tycker det vore synd om dom la ner det, det går alltid att vända på det som är dåligt. Glad

[Malin]
0

#11 Klart det går att förbättra men de får ta tag i det också :)

GabbiesK
0

Helt klart bästa låten som vann iaf!