Google Chrome & Blogg.se
Är det någon här inne som bloggar med blogg.se, och använder webbläsaren Google Chrome? För mig funkar nämligen inte den kombinationen alls… Det går inte att dela upp texten i stycken (eller det går ju, men när man publicerar så åker texten ihop igen…), det går inte att justera storleken på bilder i inläggen osv.
medarbetare på allergier.ifokus .
Jag hade Chrome förut och jag hade samma problem. Mejlade dom och dom berättade att det är just Chrome som ställer till det. Byt till firefox när du skall skriva något i bloggen.
#1 Okej, det är väldigt jobbigt! Tack för svaret, jag får göra det. :)
när man ska sära på texten måste man ändra redigerare där man skriver nytt inlägg (finns en liten knapp i nedre högra hörnet), då måste man skriva in koden
mellan texterna, alltså ser det ut såhär:
text
text
därmed kommer de två orden hamna precis under varandra, och ifall man tar två "br"-koder så hamnar texten ett snäpp längre ner osv. :)
besök gärna min "foto-mode-mus-musik"-blogg 
#3 Aha, tack. :) Men jag använder firefox nu, lite jobbigt att inte kunna justera storleken på bilderna. :P
#4, okej okej. :)
Jo visst kan man göra så men varför göra dessa extra saker hela tiden när det finns ett enklare sätt? 
hihi, jag älskar google chrome, så då bryr jag mig inte så mycket i extrafix i bloggen. :)

Hmmm…… =/
Funkar för mig iaf…..
Konstigt….
vad konstigt. :/