Visa äldre inlägg
Hej!
När jag trycker på en kategori visas bara ett visst antal inlägg. Jag skulle gärna vilja ha mer inlägg visade på något sätt. Är det möjligt? Finns det någon kod eller liknande? Tack på förhand!
//Isabella, http://www.isabellasomething.blogg.se

Heej:)
Jaa, det e möjligt! Man får ändra lite siffror i kodmallen så årdnar sej allt:) Om du vill ha hjälp med det e det bara att säga till jag har tid för mkt i mitt lilla liv:)
K R A M www.skurutjejen.blogg.se
#1 Det skulle ju kanske vara bra om du skrev vilka koder det är man ska ändra på också…
När du trycker på en kategori med, vi säger 30 inlägg, och du bara får plats med 10 på din sida så ska det finnas en länk längst ner där det står "Tidigare inlägg" eller liknande. Trycker man på den så visas tidigare inlägg, osv. Man ska även kunna ändra det i kodmallen, koden heter
Där det står "00" ändrar du till det tal du vill att det max ska kunna visa. I min kodmall under "kategorisidan" så står det 300. Det visas dock inte 300 inlägg om man skulle trycka på en kategori som innehåller så många inlägg. Jag tror du får ändra på "framsida" i kodmallen också, och byta ut siffrorna där till en högre (i samma kod som jag tidigare visat)
Om du behöver hjälp är det bara att hojta till :)
Johanna - Instagram
Tack! Har inte tid nu men ska testa riktigt snart! =)