fröken eklid.
Jag tänkte bara berätta om min blogg litegrann, för er som inte läst den. :)
Jag började blogga på blogg.se i Juli 2009, och då var det mest tafatta inlägg utan större mening. Men med blyg framgång började jag ta för mig mer av inläggen, och snart insåg jag varför jag egentligen ville blogga. Därför att jag älskade att skriva såklart! Jag ville inte ha någon vardagsblogg där jag skrev om min vardag och om vad som hänt mig idag, utan jag ville mer satsa på en dagboksblogg där jag kunde skriva mina allra vackraste och konstigaste tankar och funderingar. Och så blev det. Ju längre tiden gick, desto längre och mer detaljerade blev inläggen jag skrev, och de handlade om mer personliga saker. Numera älskar jag att fotografera bilder till bloggen och skriva om saker jag tänker på och saker jag kommer på helt spontant - blåvalar, sextiotalet, brusiga franska filmer och kärleksromaner att läsa på rutiga piknikfiltar på somrarna.
Jag hoppas ni någon gång tar er tid att läsa min blogg! Den är på något vis en del av mitt liv som mest är uppbyggt på tristess och dagdrömmar. Och om ni vill så kan vi följas åt på bloglovin. Ha det bäst! Kram Josefine.
www.frokeneklid.blogg.se
besök gärna min "foto-mode-mus-musik"-blogg 
#1 tack så hemskt mycket! :)
Jag tycker också om din blogg, brukar kika in där då och då ^^
Men vad roligt. :D