Bloggande iFokus

Bloggande

Etikettbloggdesign-html-och-css
Läst 1086 ggr
Ylva-Li
0

Feedback sökes

Jag har 2 bloggar. En officiell och en privat.
Först har vi Pysselboden.

Och sen min privata, Meus Novus Vita

Var inte rädda för att ge kritik. :)

//Ylva-Li 

|| Studio Li (foto) ||

[GunillaR]
0

Får man fråga om du kodat bloggarna själv eller du använt en mall?

Jag står i begrepp att göra en egen blogg, därför frågar jag. Tyckte att grafiken var väldigt trevlig på scrapbook-bloggen, mycket passande :-)

Josefineeklid
0

Jättefina bloggar var det! :)

besök gärna min "foto-mode-mus-musik"-blogg Kyss

www.sjuttiotal.blogg.se

Ylva-Li
0

Tack. :) På pysselboden har jag använt mig av Scripts mall, som jag har gjort om massvis både i grafik och kod.
Likadant Meus, där har jag minimamallen, som jag gjort om och fixat grafiken till.
Första tog en eeevighet att göra. Har ju fått lära mig allt från scratch. Nästa steg är kanske att försöka koda en egen mall! :D

//Ylva-Li 

|| Studio Li (foto) ||

Filuribur
0

Pysselboden var väldigt fint. Gillar när det ser mer avancerat ut. Jättefin. Lite kritik bara som jag regaerade på: Menyn till vänster blir lite "överkörd" av inläggen. Försök bredda självaste bloggen, så kommer menyn nog också få plats. fats nu läste jag att du skulle fixa det. ;)

Sen tänkte jag på bakgrunden. Blir lite jobbigt att läsa med den bakgrunden och tunna bokstäver. Försök hitta något bra mitt emellanting.

När det komemr till den andra så är även den väldigt fin. Glöm inte lägga in bilder bara! (:

/Martina

itisme.blogg.se

kattsnack.blogg.se

Ylva-Li
0

#4 Tack :) PRecis det jag är på väg att fixa. Kände själv att det blev rörigt med bakgrunden, så jag ska tona ner den. Måste iaf göra om allt. ;) För som du säger så är det lite lite plats! Märkte ju det när jag lade in banners..

//Ylva-Li 

|| Studio Li (foto) ||

[Malin]
0

Gud vad jag är glad att jag hittade till din pysselblogg! Faller mig perfekt i smaken :) Jag håller ju själv på med scrapbooking och det är alltid roligt med lite inspiration..

Ylva-Li
0

#6 Åh tack! :D

//Ylva-Li 

|| Studio Li (foto) ||

Ylva-Li
0

Ah  ja.. är klar med min fotoblog nu också.

//Ylva-Li 

|| Studio Li (foto) ||

[Nalle-]
0

Åhh, vilka vackra katter du har! ^_^

Fina bloggar alla 3 :)

Ylva-Li
0

Tack. :) De är tacksamma foto-objekt.

//Ylva-Li 

|| Studio Li (foto) ||