Bloggande iFokus

Bloggande

Etikett: tips-och-inspiration
Läst 708 ggr
Liivie
0

Vad vill DU läsa om?

Hejsan! Jag undrar vad du/ni vill läsa om i bloggar? Vad söker ni i en blogg? Tycker ni om klädtips, såsom dagens outfit? Musiktips? Filmtips? Allmänt babbel? Vad? Berätta! :D

Min blogg innehåller lite av allt jag skrev där uppe, haha.
http://liivahliin.blogg.se

Kul att veta vad folk vill läsa :)

Moa-16
0

Du kan annars söka på sajten. Finns många såna här trådar-tro mig:nod: Men jag tycker man ska skriva om det man är intresserad av. Inte vad andra är intresserade av att läsa. För då blir det ofta inte bra ;) Men jag gillar när bloggar har mycket bilder & sådär!

Liivie
0

#1 Kan tänka mig det, men är lite lat (a) haha.
Ja jo precis, man ska inte skriva om saker man själv inte är intresserad av, vilket jag inte heller menade med mitt inlägg. Jag var bara nyfiken :)

Moa-16
0

#2 Nej, ok.. Men man ska inte bry sig om vad andra tycker om & läsa,(A) Varför ska du veta vad andra tycker om att läsa om annars? *vet att jag är jobbig* ;)

Liivie
0

#3 Haha jag vet inte. Bara en tanke som slog mig och jag är allmänt nyfiken antar jag. Har ingen superbra anledning till varför. Nyfikenhet är väl den bästa i guess. Kul att veta bara. Jag tänker inte ändra min blogg efter vad folk svarar på frågan. Jag skriver om det jag skriver för det intresserar mig :)

Moa-16
0

#4 Haha, ok. Det var en godkänd anledning7