Bloggande iFokus

Bloggande

Etikettbloggdesign-html-och-css
Läst 638 ggr
Neoos
0

Jag kan designa

Jag tycker det är hur kul som helst att göra designer, jag kan göra en snygg header till till dig i utbyte mot någonting annat, tex en tjej gör porträtt i utbyte :)

(designen på min blogg är ganska enkel för tillfället, kan göra mer avancerade om så önskas)

Min blogg - http://goddamnmaddog.blogg.se

Fridaaaa
0

Vad vill du ha i utbyte för en bra header?

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Neoos
0

tex om du är duktig på att måla så kan du göra en teckning, eller du kanske är duktig på att pärla? då kan du göra ett halsband eller liknande .. det finns massa mer olika grejjer som du kan skicka om du så vill det :)

Moa-16
0

Hm, jag vet inte om den idén kommer gå hem… Bättre att du tar lite betalt om jag får tycka ;), & om du vill ha ett porträtt kan du ju köpa ett av pengarna då fått,Tungan ute Bara ett förslag..

Neoos
0

Ja betalt är ju bättre men jag tänkte att vissa vill nog inte betala för en header, därför kom jag med förslaget att göra ett porträtt som är hemmagjort=)

men vill du ge betalt så får du ju det ;)

Moa-16
0

#4 Ja, förstår men dom flesta är ju inte så duktiga på att måla.. Då är det väl bättre att du köper dig ett fint av någon som kan! Tack men nej, vill inte ha någon headerFlört

Neoos
0

Måla var inget krav, bara ett förlag, men okej Tungan ute

Moa-16
0

Ja, men pärla eller göra ett halsband?, jag vet inte ;) Kostar ju en del att köpa saker till det. Det är ju om man har det som hoppy, & hur många har det,haha. Jaja, gör som du villTyst