Bloggande iFokus

Bloggande

Etikettbloggdesign-html-och-css
Läst 762 ggr
[Vargen-J]
0

Hjälp med design

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Skulle behöva lite hjälp med designen till min blogg ( Trapped Improv )

Just nu är den så där lagom tråkig och ful så jag vill inte ens skriva i den. Om det är nån som skulle kunna hjälpa mej med designen så skulle jag bli jätteglad :)

Hade tänkt mej nåt stilrent men ändå komplicerat typ. Det ska se komplicerat ut, inte vara komplicerat. Nån som fattar vad jag menar? :P

Skickar med en skärmdump så ser ni hur tråkig den är :P
Och nej, blogg.se's egna designer duger inte :P Vill ha nåt som ser lite mer "mej" ut :)

[Vargen-J]
0

Ingen som kan va snäll att hjälpa? :/

[Vargen-J]
0

Kan väl skriva lite om hur jag har tänkt att bloggen ska se ut (om nån intresserar sej för att hjälpa mej ;)).

1. Menyn till vänster (kan jag nog fixa själv om jag kommer på hur man gör)
2. Själva designen ska vara mer luftig fast lite strikt. Stilren men ändå mej (på den här punkten får jag nog specifiera mej mer senare)
3. Headern ska va snyggt gjord (dvs nån som kan sin sak har gjort den, inte jag som suger i ps :P)

Det finns nog mycket mer jag skulle kunna skriva upp men dom kommer jag inte på just nu. Om nån har några frågor så får dom gärna ställas :)

[Vargen-J]
0

Tack så mycket :)
Fler får gärna komma med inlägg ;)

[Vargen-J]
0

Det har blivit lite ändrade planer så istället för blogg.se så ligger nu min blogg på blogger.com

Trapped Improv

Moa-16
0

Det är typ ingen som gör designer till blogspot. Men det finns ju snygga att ladda hem gratis…

[Vargen-J]
0

Det gör inget, är rätt så nöjd med designen jag har nu. Vart kan man ladda ner dom? Är dom gratis? :)

Moa-16
0

Ja, den som du har nu är ju finSkrattande Här finns det annars en del