Bloggande iFokus

Bloggande

Etikettövrigt-bloggrelaterat
Läst 971 ggr
Jenahbella
0

Blogspot

Någon mer än jag som använder Blogspot.com?

jag tycker de va lättare än blogg.se
fast jag har inte klurat ut hur man lägger upp videor än :P

[YlvaP]
0

jag har både blogspot och wordpress.

Tycker att det är mycket lättare än blogg.se.

Hur du lägger in videos är ganska så lätt. Du kopierar koden och sedan välger du fliken som heter HTML upp till höger in inlägget där du skriver. Sedan klistrar du in koden där och välj sedan fliken Sriv så kommer du tillbaka till den vanliga inläggsidan.

Jenahbella
0

okej :) tack så mycket! :)

Moa-16
0

Hade det förrut. De var bra och lätt. Men blogg.se är ju typ lika lätt. Bara man vet hur allt funkar. Sen är det ju kul att man kan ändra lite i designen själv på blogg.se kan man ju inte på blogspot. Men annars är det bra ;) Och video,berätta ju #1 hur du ska gör!

[YlvaP]
0

Jo det kan man visst göra. Och inte så lite heller.

AndreasS
0

#0 Har två bloggar på Blogger.com/blogspot.com.

Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

mallanz
0

Använde Blogspot.com och hade helt egen layout där tidigare. Numera har jag på blogg.se då jag tycker layouten är enklare att ändra =)

xo xo Malin ♥ Gizmo
    hänger mest på Bichon då jag har en Frisé

Anna_Sv
    0
    Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

För att lägga upp en video med Blogger så finns det ju en egen "knapp" för att göra det, i alla fall i gamla redigeraren.

.  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .

Medarbetare på kvinna.ifokus.se

"Cogito, ergo sum!"..........."Jag tänker, alltså finns jag!"

Jenahbella
    0

#7 jo har hittat nu, men va aldrig inne i html innan :) så jag som missa bara :)

kelsiey
    0

Jag använde blogspot förrut. Nu använder jag wordpress, för jag känner mig mer bekväm på WP, mer än på blogspot, eller blogg.se .