Vad tycker ni?
Igår fick jag det här kedjesmset av två olika personer:
Fredagen den 16 oktober ska INGEN besöka Kissies blogg! Vi får se hur uppkäftig hon är då ;)
Skicka vidare till alla på din kontaktlista så kan ni se på lördag hur hon reagerade :)
Vad tycker ni om detta? Kan tillägga att jag inte vet vem som startade det.

haha va skön
Skulle ju vara kul :) , men som Moa säger så kmr det nog inte fungera ;)

Varför besöka den överhuvudtaget? :P
// Cathie @ www.cathie.se

För att hon är otroligt löjlig xp
jag besöker aldrig hennes blogg, tänker aldrig i mitt liv bidra med en till besökare i statistiken.
dock för några dar sen skulle jag kolla ett inlägg på mest kommenterade på hemsidan, hette nåt med: "förbjuda gatumusikanter=BRA!"
så jag undrade vad tusan personen tänkte, såg att jag kom in på hennes blogg och då jag gick ut direkt från den.
hon är bara patetisk. men är hon ett skämt eller inte? man får ju känslan av att hon bara "skämtar" på ett helt otroligt fult, nervärderande och respektlöst sätt, iallafall första gången man såg det. eller är hon faktiskt så på riktigt?

#6 I dont know, and I dont care… :)
// Cathie @ www.cathie.se
#7 bryr mig inte heller om männskan. men tänker på alla stackars personer som blir förnedrade av idioten. om hon gör det på "skämt" så har hon fått en jädrans stämpel för livet :P iof har hon ju fått det även om det inte är skämt. Vem tusan vill ha en sån stämpel på sig >.< + att alla kommer avsky henne i evigheter. är det värt det liksom. uscha för dessa hemska människor bakom dessa bloggar.
Jag läser hennes blogg vaje dag. Sen vad jag tycker om hennes spel kan man ju diskutera. Men det är sjukt kul och man skrattar åt det.
#6 Kissie har stjälv sakt i en intervju, tror det var på Vakna med the Voice att hennes blogg är ett stort skämt. Typ henne stjälv gånger 100 och att hon driver massa. ;)
#9 Jo det var i vakna med the voice. Hon sa att hon provicerade grymt mkt, och efter det "uttalandet" tkr jag inte lika illa om henne längre, eller inte för att jag någonsina har gjort det men men, tkr mest hon är kul! :)
Besök gärna vår blogg: www.gizmo.webdon.nu