Bloggande iFokus

Bloggande

Etikettbloggdesign-html-och-css
Läst 782 ggr
LiindaH
0

En design?

Jag söker någon som är villig att försöka göra en design till min vän som har världens tråkigaste design på sin blogg ( blogg.se ) .
Jag skulle vilja ge henne en ny design så hon blir lite glad, hon känner ingen som kan och jag vet knappt hur man gör en header.

( jag har försökt att göra design till mig själv, men en god annan bloggare gjorde min ) .

Så finns det någon som skulle kunna göra en lättare design med färgerna, brunt och vitt. Med någon vacker blomma.
Sedan texten : En vacker prinsessa och hennes liv.
Samt nån bild?

// Liinda

Mirzadancing
0

Henne adress kanske :)

LiindaH
0

Jajo…

Carro

// Liinda

Moa-16
0

Jag gör gärna hennes design. Dock kostar det 40 kr. Går det?

Mer info oss mig ;) Hon får höra av sig vid intresse!

LiindaH
0

#3: Om du gör designen först och jag kan vara med och bestämma om något ska ändras och hon tycker om den så absolut. 40 är jag villig att betala.

Men vill gärna se att den blir gjord också.

// Liinda

Moa-16
0

Ja, det är väl självklart? ;) Men måste veta lite mer hur hon vill ha det först. Färger osv…

LiindaH
0

#5: Det står i dom sista radera i första inlägget ;) Ellerjag skrev det när jag skapade tråden ;)
Bilder skickas via hotmail!

// Liinda

LiindaH
0

#5: Det står i dom sista radera i första inlägget ;) Ellerjag skrev det när jag skapade tråden ;)
Bilder skickas via hotmail!

// Liinda

Moa-16
0

Jaha, ok. Skicka bilder till moa1540@hotmail.com Kanske inte hinner börja på ett tag. Måste försöka hinna klart med dom jag börjat med först.

LiindaH
0

Moa, det har löst sig på annat håll, men tack iallafall.

// Liinda

Moa-16
0

#9 Ok, vad bra!