Ny design
Nu har jag gjort en ny härlig design som mer liknar en hemsida. Kommentera gärna! :D
Så jäkla snygg din blogg :) önskar att min var så :O
Tackar :)
Gör du gratis desgin ?
ibland när jag har tid och lust 

Riktigt shysst, gillar hur stilrent du gjort det och kategorierna. Min är bara.. Kaos.. än så länge.
- No bird soars too high if he soars with his own wings -
Skulle du kanske göra nåt liknade på min blogg :) riktigt snygg !
#7 Om jag ska vara helt ärlig så har jag varken tid, ork eller lust att göra en design som dog mig timmar att planera och koda. Och jag har verkligen inte list att göra något som liknar min design då jag vill vara lite egen av mig.
I övrigt står det på min blogg på minst 3 ställen att om du vill ha en design så får du skriva till mig på Facebook eller msn. To bad for you om du inte har min FB eller msn ;D
Annars är det bara vänta på tills det dyker upp ett blogginlägg där jag antingen lottar ut en design eller gör designer på rullande band.
Hoppas att jag inte lät otrevlig i detta inlägg - för det var verkligen inte meningen. Jag ville bara klargöra en del saker innan jag bombas med PM. Jag är redan ganska less på kommentarer på bloggen där folk undrar om jag kan koda deras bloggar.
Titta in på min blogg lite då och då, så kanske ni hittar lite information om gratis designer. 
Vad heter du på FB eller msn ? sp jag kan adda dig ?
#9 "To bad for you om du inte har min FB eller msn ;D" 
höhö ok :S
nu vet jag den ,)
Ingen ide hon gör ba till dem ohn känner :O
#15 Om ni hade läst på min blogg från första början så står det klart och tydligt att jag endast (just nu) gör till de jag känner, idén med att ni skulle behöva min facebook var att där har jag min kompisbank. Alltså alla som är vän med mig på facebook får en design och alltså krävs det att man känner mig och har träffat mig IRL.
Om ni nu är jätte sugna på en design så får ni hålla utkik i bloggen.
Kul där!