Kritik - bloggdesignen
Jag har gjort om min bloggmall. Kritisera den gärna genom att kommentera ett inlägg i bloggen. :)
Jag blev väldigt nöjd med den, men vad tyckte ni om den? <3 - www.frokeneklid.blogg.se
Dock har jag inte lyckats med hela kodningen än. Jag ska försöka flytta upp länkarna & det där till den vänsta sidan, längst upp. ( Allt det där hamnade längst ner av någon anledning.. Har inte lyckats med det där än. )
besök gärna min "foto-mode-mus-musik"-blogg 
Snyggt!. Du kan ju testa att lägga in den här koden under #side
margin-top: -110px; Och ändra tills det blir rätt. Ev om du måste lägga till den här koden:
position: absolute;
left: 20px;
Och ändra left till right bror på på vilken sida du vill ha den;). Så gjorde jag iaf. Och det gick.
#1, tack så mkt. ska testa. :)
åh, jag lyckas bara flytta profilbilden och mitt namn. Inte de andra länkarna. ( har bakgrunden svart för att kunna se texten, som är vit just nu. Hittar inte vart jag ändrar färg på länkarna heller. Alltså, jag är rätt ny på att koda på blogg.se :s )
#4, aa jag hittade det nu.(: om du kollar min blogg nu, så ser du att jag flyttat upp alltihopa. Men jag lyckas inte hitta vart man flyttar alla länkarna mer åt vänster. :/
#6, jag vet inte riktigt vart jag ska sätta in den. Under #side ? ska testa. :)
allt försvann istället. suck. åh, jag vad arg jag blir. Jag får inte till det!
När jag öppnar kommentarer, så kommer alla länkar fram på vänstra sidan, och allt är uppskjutet. vad trött jag blir.
oh, jag tror jag fick till det nu. ska se. ;)
men tusan också. Jag misslyckas hela tiden!
Jag börjar om från början, då .. (;
Men en sak förstår jag inte ( gud vad ensam jag känner mig, haha. jag skriver här helt själv. ) , och det är att såfort man ska kolla kommentarer, så kommer orginalmallen tillbaka? mysko.
Så! äntligen. Nu är koderna klara, mallen klar, allt strul klart. Kolla gärna resultatet. :) www.frokeneklid.blogg.se
#15, tack så jättemkt. :)
Nu har jag gjort en bloggdesign till min vän helena också. www.barahelenaa.blogg.se, kritisera gärna den.
Nu har jag gjort om i bloggen igen!
www.frokeneklid.blogg.se , kommentera den gärna i min blogg. jag är förhemskans nöjd med den!<3 tål en massa kritik.