Bloggande iFokus

Bloggande

Etikettmedlemmarnas-bloggar
Läst 1138 ggr
[LoveNasse]
0

blogg =)

Kolla gärna min blogg noraz.blogg.se

Jag skriver om mode, shopping, kompisar, djur, udda saker och lägger även in en heldel bilder med före-efter bild på olika bilder jag redigerat osv. Det finns garanterat något för alla… Jag uppdaterar flera gånger pär dag och har många Läsare som följer mig varje dag. Blir en av dem!!!

http://noraz.blogg.se

Moa-16
0

Snygg blogg;). Kan man inte kommentera;/?.

Anna_Sv
0

Vet inte om det bara är jag, men i sidomenyn ser jag bara prickar under respektive rubrik. Det är alltså vit text mot vit bakgrund.

.  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .

Medarbetare på kvinna.ifokus.se

"Cogito, ergo sum!"..........."Jag tänker, alltså finns jag!"

Moa-16
0

#2 Om man trycker lite. Eller kommer imot med musen syns det ju svart. Så det är väl vit mot vit då antagligen;).

Anna_Sv
0

Det är ju inte bra!

.  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .

[LoveNasse]
0

Haha jag vet, fattar inte hur man ändrat det i menyn har verkligen försökt men det går inte :S

Anna_Sv
0

LoveNasse:
då kanske jag kan hjälpa dig!

Gå in i stilmallen och leta rätt på den här koden:

.nav a { color: #FFFFFF;text-decoration:none;} .nav a:hover { color: #000000;text-decoration:underline;}

#FFFFFF betyder att texten är vit. Ändra till #000000 (nollor) för att få texten svart istället. Eller nån annan färg om du vill det.

text-decoration visar hur länken ser ut: underline gör att länken blir understruken när jag för pilen över. Där kan man skriva blink, då blinkar länken.

Anna_Sv
0

Ojdå, nu såg jag att Zippa- redan hjälpt dig med detta!