Gratis .se domän till bloggarna!
Ni har kanske inte sett mina inlägg här inne innan?
Beror på att jag har fått svaret jag söker i de flesta trådarna och har inte behövt ställa frågor.
Till min fråga:
**Jag har sett ett par som har wordpress.com - bloggar.
Och vissa av de har en .se domän.
Jag undrar om det går att fixa detta gratis?
I blogspot.com eller wordpress.com os.v.
Och hur fixar man det isådanfall?
**Det är väldigt svårt och beskriva, ni får säga till om ni inte förstår.
MIN NYA IFOKUS-SAJT ÄR LINDDA, JAG KOMMER VARA INNE PÅ DEN MERA JUST NU OCH TILLSLUT LÄGGA NER VERKSAMHETEN HELT PÅ KISEMISEN.
Jag tror att dom köper .se domäner :)
//Olympia, sajtvärd

Har aldrig varit riktigt säker då min brevkompis skaffade en blogg och fick sånt direkt. Hennes kompis fixade det till henne.
Då borde det vara gratis, trodde jag.
Hittar dock inte det någonstans 
MIN NYA IFOKUS-SAJT ÄR LINDDA, JAG KOMMER VARA INNE PÅ DEN MERA JUST NU OCH TILLSLUT LÄGGA NER VERKSAMHETEN HELT PÅ KISEMISEN.
Jag tror att det kostar pengar?

Har alltid trott det också eftersom det är en .se domän.
Men eftersom hon fick det gratis kanske det bara var ett special erbjudande.
Konstigt att hon fic det gratis. Finns det ingen kundtjänst eller liknande som du kan fråga?
/Olympia, sajtvärd
Jag köpte min domän och lade upp min wordpress blogg på min server.

Om du har wordpress kan du köpa det direkt på sidan. .se domäner finns i regel aldrig gratis. Jag har köpt en .com adress till min blogg (www.heltidsdrommaren.com) och det var ett ganska ok pris.
Jag skulle absolut rekomendera att du köper ett, det brukar inte kosta jättemycket om det "bara" är en blogg. Är det hemsidor brukar det vara relativt dyrare.
Mvh Tricia.
Det kostar väl typ 12 kronor i månaden, eller nått.

För mig kostade det ca 70 kr