Bloggande iFokus

Bloggande

Etikettövrigt-bloggrelaterat
Läst 495 ggr
Kisemisen
0

Nu slutar jag

Ja, nu slutar jag.
Har fått en hel del klagomål på mitt beteende men när ni inte vet varför finns det ingen sak att klaga på.

Men jag ska berätta varför: min pappa har fått en tia, alltså en propp i hjärnan. Jag sitter här helt hjälplös. Efter två stycken hjärtinfarkter och nu detta.
Jag kommer sluta som Medarbetare och även sluta helt att besöka iFokus nu när det var en tjej som sa att jag inte var lämplig längre.

Ni får ha det så bra

MIN NYA IFOKUS-SAJT ÄR LINDDA, JAG KOMMER VARA INNE PÅ DEN MERA JUST NU OCH TILLSLUT LÄGGA NER VERKSAMHETEN HELT PÅ KISEMISEN.

miss-M
0

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt. Men jag kunde ju inte veta det. Väldigt ledsen att din pappa drabbats av en propp i hjärnan.

Men jag tycker samtidigt att hur mycket olycka man än drabbats av själv så behöver man inte fräsa åt sina vänner på ett forum.

Än en gång så beklagar jag. Du behöver inte sluta som medhjälpare, men du kanske kan ta en paus, tills du känner att du orkar igen.

Hemskt ledsen att jag gjorde dig upprörd. Förlåt.

xo xo miss M ?

Trollis-
0

Vad tråkigt, både att du ska sluta och det som har hänt med din pappa…

Kisemisen
0

Jag vet inte vilka som menar det eller säger det för att vara snälla men hursomhelst så värmer det verkligen att ni har funnits här och stöttat mig, inte minst när Totte dog.  Och hjälpt mig med min blogg m.m!
Tack ska ni ha!

MIN NYA IFOKUS-SAJT ÄR LINDDA, JAG KOMMER VARA INNE PÅ DEN MERA JUST NU OCH TILLSLUT LÄGGA NER VERKSAMHETEN HELT PÅ KISEMISEN.

[IsabelleA]
0

Det var tråkigt att höra, verkligen. Lycka till med allt och ha det bra.

mallanz
0

Åh. Vad tråkigt. Så fel det kan bli ibland.
Ta hand om dig och hoppas din pappa blir bättre! *kraam*

xo xo Malin ♥ Gizmo
    hänger mest på Bichon då jag har en Frisé

olympiathurfjell
    0

Vad tråit att höra. Hoppas din pappa blir bättre. Jag kommer verkligen sakna dig här på Bloggande iFokus. Jag tycker du har gjort ett superbra jobb och du har hjälpt mig mycket. ?

//Olympia, Sajtvärd ?

Olympia Thurfjell

-olympiathurfjell.blogg.se