Bloggande iFokus

Bloggande

Etikettbloggdesign-html-och-css
Läst 629 ggr
Moa-16
0

Varför??.

Tjena. Nu har jag ett litet problem igen. Har suttit vid en liten bärbar dator förrut. Då ser bloggen helt normal ut. Men nu när jag sitter vid en större dator är en bit av bloggen vit?. Någon som vet vad det bror på?. Och om det går att fixa?.

här ser det ut?

[IsabelleA]
0

Är den större datorn äldre?

Moa-16
0

Yes det är den.

[IsabelleA]
0

Då kan det bero på det. Jag tror inte att det finns så mycket att göra, de flesta har inte så gammla datorer längre.

Hoppas att någon annan här inne vet lite mer.

Moa-16
0

Men den här är inte så gammal. Ca 3 år. Tänkte om det  blir så för att den här skärmen är större?.

EmmaG
0

Jag ser oxå vitt ute i högra kanten!
Sitter på en 1½ år gammal dator (när den va ny så va den "top notch") och har en stor skärm..

// Emma, aka Althea

Rockerland - En blogg för oss tjejer som är rock/metalheads
Altheatrollets blogg - En blogg för geeken

[YlvaP]
0

Ser inget vitt på bloggen runt. Kanske för att jag har Chrome

Splachfotografen
0

När jag kollade på din blogg och hade helskärm (har 22 tum) så var det vitt längst till höger, men om jag förminskade sidan så försvann det.

Trollis-
0

Har du en bild som bakgrund? För i så fall tror jag att du har anpassat bilden efter den bärbara datorn och när man ser den på en bredare dator blir ju inte bilden bredare. Det har nog ingenting med åldern på datorn att göra.

Moa-16
0

Nä jag har ingen bild som bakrund=/.

Trollis-
0

#9 Då förstår jag inte riktigt hur du kan ha fått till det blåa som tonas ut i svart?

Moa-16
0

Hur menar du?. Jag tog ju en färdig design kod.

Trollis-
0

#11 Jasså, då så. Då borde det vara för de jag sa innan ;) Jag vet tyvärr inte hur du ska kunna fixa till det.

tsset
0

Är det svart du vill ha det?

Testa att ändra i stilmallen, sätt #00000 (alltså svart)  som bakgrundsfärg för body.

Jag ser tyvärr inte hur det vita ser ut, så kan inte hjälpa mer. Om du inte kan bifoga en skärmdump på det? :)

Moa-16
0

Skärmdump kan jag inte göra. Fungerade inte då jag testa för ett tag sen. Jag vågar inte ändra något i koden;). Men eftersom om det ser bra ut med en liten skärm. Och det vita syns på en liten skärm. Har det nog med det att göra=/.