Bloggande iFokus

Bloggande

Etikettbloggdesign-html-och-css
Läst 734 ggr
Niini
0

Ny design?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Känner du att det är dags för ombyte? Varför inte prova lyckan i min tävling där du kan vinna en bloggdesign eller en header.

Mirzadancing
0

NEJJ ÄR DEN AVSLUTADE  , OCH JAG SOM VERKLIGEN VAR UTE EFTER EN  SÅN DESIGN : ((((

Niini
0

Ingen omöjlighet att jag lagar en åt dig ;)

Mirzadancing
0

:D :D , när kan du göra det :) ?

Mirzadancing
0

:D :D , när kan du göra det :) ?

Niini
0

Under kommande veckan borde jag nog hinna :) Ska det vara något liknande till den jag lottade ut då?

Eller om du riktigt vill så kan jag se om jag skulle ha kvar just denna design nånstans :) Tror tjejen som vann har en ny nu så du blir du i vilket fall som helst ensam om att ha denna design :)

Mirzadancing
0

Jag vill ha den designen som är på bilden men inte samma färg plus vill jag att det ska stå Esongcontest - Oslo 2010 om det är möjligt jag bloggar ju om Esc , så jag vill ha Norges färger helst ;D Plus jag älskar det där som är jämte de två ramarna.

Där har du bloggen som jag vill att du ska desgina till mig ;)

http://esongcontest.blogg.se/oslo/

Niini
0

Jepp, ska fixa det så fort jag hinner :)

Mirzadancing
0

Tack jätte snällt :D !! <333

Mirzadancing
0

Ninni färdig ? :O ;P

Mirzadancing
0

är du färdig eller ?

Niini
0

Tyvärr inte, blev en plötslig villafärd på torsdagb,morgon till söndagkväll så jag har inte hunnit. Hittade inte designen så jag måste fixa fram penslarna först. Men är ledig på onsdag så jag ska försöka få den klar då :)

Mirzadancing
0

okej , jätte snällt :) <3

Niini
0

Hittar inte textstilen som jag använt. Knepigt att återskapa när alla penslar och stilar har försvunnit när man skaffade ny dator. Men jag kom på att jag har ännu en hårdskiva som jag inte kollat på, finns designen där så är den klar i ett nafs. Men är inte hemma förrän på måndag så tyvärr dröjer det ännu nån dag :/