Nytt domän namn!
Nu har jag skaffat en egen domän.
Istället för att gå in på www.lindibrunett.blogg.se, går du bara in på www.lindis.tk! :)
MIN NYA IFOKUS-SAJT ÄR LINDDA, JAG KOMMER VARA INNE PÅ DEN MERA JUST NU OCH TILLSLUT LÄGGA NER VERKSAMHETEN HELT PÅ KISEMISEN.
oh, vad kostar det? hur gjorde du det?

Att skaffa ett gratis .tk domän-namn är gratis. Gå in på www.dot.tk ;)
MIN NYA IFOKUS-SAJT ÄR LINDDA, JAG KOMMER VARA INNE PÅ DEN MERA JUST NU OCH TILLSLUT LÄGGA NER VERKSAMHETEN HELT PÅ KISEMISEN.
Nu har jag också! :D www.dinisabelle.tk

Bra (Y)!
Ellerhur är det skönt att inte behöva skriva in den långa adressen med blogg.se osv? :)
Ja, det är superskönt! :D
Men du har inte gjort något på den va? För jag ser bara en massa sponsrade länkar på sidan. :D
#6 fungerar min länk? www.dinisabelle.tk

#7 Din fungerar :)
/Sandra
lovato.blogg.se - MIN BLOGG!
#7 Ja den funkar.
Skönt att höra!

#6, på vems länk menar du?
#11 har du aktiverat din domän adress? För nu när jag klickan kan jag också bara se en massa länkar…. Jag kan ladda upp bild på det, give me one minute.

Japp, jag aktiverade den men jag har visst råkat ta bort den såg jag nyss när jag kollade i min mejl! :o
Jag vet inte ens hur man tar bort sin sån men jag ska se om jag kan bli medlem igen.
tack för att ni sa det

Du Isabelle, jag skulle nyss följa din blogg med bloglovin men den finns inte där? :O
Jag förstår mig inte på bloglovin ….. Vet inte om jag gjort allt rätt ^^ kanske ska ta och registrera om mig eller nått, vad jag vet har jag provat att gå in där och registrera min blogg och så men antagligen har det blivit lite knas. haha.

#15 Jag kan prenumerera på hennes blogg på bloglovin?
#16 Du finns med på bloglovin bara att du inte har lagt upp någon ikon på bloggen.
/Sandra
#17 hmm … jag förstår ingenting av det där ^^ ska kika lite nu.

Hennes blogg www.dinisabelle.tk finns inte med.
Jag raderade min .tk för det är så mycket som ska krånglas och sen så såg jag att den raderades efter 30 dagar!
Och vad gör man då om man fått flera besökare och sen hittar ingen till ens blogg längre?

Det är själva bloggadressen, alltså dinisabelle.blogg.se som bloglovin hittar. Alltså inte en sån adress, som denna .tk.
Sedan har det inte kommit någon tumnagel (liten ikon) på bloglovin för att den är så nyreggad. Men det brukar komma ganska snart.
Man behöver inte själv regga sin blogg på bloglovin, utan vem som helst kan skriva in bloggadressen för att bevaka.
xo xo Malin ♥ Gizmo
hänger mest på Bichon då jag har en Frisé

#20 Jo, men du ska ju söka på dinisabelle.blogg.se, adressen till bloggen är fortfarande så, bara att det fungerar med .tk också :)
/Sandra

Alltså, kolla här, jag är inte helt dum i huvudet så ni behöver inte idiotförklara mig men hennes adress kommer inte ändras, det kommer bli helt komplicerat sen när folk börjar gå in på www.dinisabelle.tk och sen kanske dom söker på den på bloglovin så finns inte den utan man måste ha www.dinisabelle.blogg.se.
#21, jag fick registrera min blogg.

Jag kontaktade dot.tk och dom har tagit bort den funktionen, dom hade bara inte ändrat det.
Om man under den första månaden har haft mindre än 25 besökare så tar dom bort ditt tk domän-namn, men efter den första månaden så kommer man alltid ha kvar det - tills man inte vill såklart :)

". Om din webbsida har färre än 25 besökare under en 90-dagarsperiod inaktiveras den aktuella GRATISdomänen automatiskt." stod det