Bloggande iFokus

Bloggande

Etikettmedlemmarnas-bloggar
Läst 732 ggr
Moa-16
0

Vad tusan??

E kan någon säga vad tusan som hänt med min blogg? Jätte konstigt.

Titta här??? ????????

Trollis-
0

Oj, herregud.

Moa-16
0

Vet du vad som kan ha hänt??.

Trollis-
0

Nej, det vet jag inte. Jag har aldrig sett det där förut. När blev det så? Höll du på och ändra något i kodmallen, eller blev det så efter du hade skrivit ett inlägg, eller blev det bara så?

Moa-16
0

Nej det var så när jag logga in utan att ha rört något?.

Moa-16
0

snyft snyft ingen som vet?. Jag skulle ju kunna sätta in den igen. Men då måste jag ju börja om med allt i menyn när jag precis vart klar. Suck. Men sådär kan det ju inte vara ju.

miss-M
0

*kliar sig i huvudet*

Har du använt en färdig layout? Verkar som det är en massa bilder på bloggen som är länkade från photobucket? Jag har då aldrig sett något liknande. Vet inte alls hur du ska göra. Funderar bara på hur det kan ha blivit så. Photobucket brukar inte göra sådär om man inte själv har raderat bilderna, eller som det står på bilderna hos dig, att du måste uppgradera dig. Men det verkar ju oxå suspekt. Det borde man inte behöva göra. hmmm. Önskar jag kunde hjälpa dig mer.

xo xo miss M ?

[YlvaP]
0

Jösses vad det ser ut. Kan du inte återställa det du gjort eller välja en ny mall?

Moa-16
0

Hm. Jo men jag vill helst ha samma mall. Men då kanske det blir likadant igen efter ett dygn typ. Och då är det ju lite jobbigt att göra om allt i onödan. Bilderna har ju inte blivit så. Och dom har jag laddat upp på photobucket. Så måste vara något med mallen. Jätte konstigt. Vet inte alls hur jag ska göra.

Moa-16
0

Jo jag har använt en färdig layout. Kanske om jag tar bort dom bilderna från photobucket?. men det är ju alla bilder. Nä det måste nog vara något skumt med mallen.

[YlvaP]
0

Ja i och för sig men för att få bort det så är det smartast att välja en färdig mall om du inte vet vad gjort. Sen blir det att göra om det. Tyvärr.

Moa-16
0

Någon som vet någon som kan göra en liknande mall gratis?. Tycker det är så himla svårt att hitta. Och när jag lyckas hitta någon bra så blir det fel ändå tillslut…

dijete
0

Jag hade nån sin eblogthemes eller nåt när jag hade Blogspot, Testa att googla Blogger Templates

dijete
0

Moa du har fyllt ditt utrymme hos Photobucket, Fyllt det för mycket! Radera lite bilder

Moa-16
0

Radera bilder i bloggen eller?.

dijete
0

Där temat laddades ned den som gjorde  det här temat har publicerat bilderna på photobucket och fyllt sitt minne, och det är därför dom kommer upp..

Moa-16
0

E förstår inte riktigt;). Men  dom där Blogger Templates hur gör man med dom då?. Finns ju ingen kod?. Ska man ladda över på datorn då eller?

dijete
0

Man laddar ner ev. packar upp och tar koden där i..

Moa-16
0

Det går ju inte att öppna ju?. Finns det ingen annan bra sida där man bara kopierar mallen?,

miss-M
0

Jag tror man kan bara kopiera kodmallen från denna sida http://www.pyzam.com/bloggertemplates/

Tänk på att allt, eller ja.. det mesta du har i din sidmeny försvinner då du väljer en layout från pyzam.

xo xo miss M ?

Moa-16
0

Tack ska titta in där. Och att allt försvinner märkte jag förra gången jag valde mall. Vart lite jobbigt. Men nu vet jag det iaf.

Moa-16
0

Nä dom på den sidan var samma designa bara olika färger och så. Den designen kan man bara ha små bilder i. Om ni vet fler sidor får ni gärna säga det.

Moa-16
0

Nu har jag hittat en mall som jag tänkte ha så länge. Men självklart så går den inte att spara. Det står så här då.

Din mall kunde inte tolkas eftersom den inte är giltig. Kontrollera att alla XML-element har avslutats ordentligt.
XML-felmeddelande: The value of attribute "dir" associated with an element type "null" must not contain the '<' character.

Vad kan det då vara???.

miss-M
0

Jag tror det betyder att du skrivit ett "<" tecken för mycket. Men jag kan ha fel.

xo xo miss M ?

Moa-16
0

Men det var en färdig mall?. Ååå hittar ju ingen ju…

miss-M
0

Prova hämta samma mall igen, du kanske råkade komma åt "<"-knappen då du skulle klistra in den.

xo xo miss M ?

Moa-16
0

Jo jag ska testa. Om jag nu hittar den igen. Har typ varit på alla sidor där det finns mallar…

Moa-16
0

*Suck*. Nu står det såhär istället

Content is not allowed in prolog

Någon som möjligt vis vet vad det är för fel nu då?. Börjar tröttna lite nu;D.