Header - utlottning
Någon som är intresserad av en ny header?
Läs detta innan du är med och tävlar!
OBS! Kvalitén på headern kommer att bli bättre när din header är klar. Då kommer det inte bara vara prov-sparad utan kvalitén kommer vara i topskick!
Utlottningen är slut den 25e Juni klockan 13.00, om du då vill vara med och tävla så ska du ha börjat följa mig via bloglovin men även kommenterat ett valfritt inlägg i min blogg **och/eller skriva en kommentar till detta tråd-inlägget.
Om du inte vinner headern får du lov att ta bort mig ifrån bloglovin, men om du vinner headern så måste du följa mig sålänge du har headern på din blogg.
Att du följer mig via bloglovin är istället för att betala men även gratis.
Om du vinner en header av mig så kontaktar jag dig, så det är därför viktigt att du skriver in din mejl-adress så att jag kan kontakta dig. Om jag inte har din mejladress när tävlingen är slut så är inte headern din.
All text är valfri och även all färg i headern.
Och såklart även bilden.
Headern är som ett visningsexemplar, det är alltså mallen man utgår ifrån.
Om du inte vinner en utlottning av en header men ändå är intresserad?
Det kostar upp till 50-100 kronor beroende på hur avancerad header du vill ha.
Lycka till!**
MIN NYA IFOKUS-SAJT ÄR LINDDA, JAG KOMMER VARA INNE PÅ DEN MERA JUST NU OCH TILLSLUT LÄGGA NER VERKSAMHETEN HELT PÅ KISEMISEN.

Linda, tar du bort den andra tråden nu när du har gjort den här? Det är lite onödigt att ha två likadana ;)
http://taralom.blogg.se - Min blogg

#1, men åandrasidan så är det två helt olika headers.
MIN NYA IFOKUS-SAJT ÄR LINDDA, JAG KOMMER VARA INNE PÅ DEN MERA JUST NU OCH TILLSLUT LÄGGA NER VERKSAMHETEN HELT PÅ KISEMISEN.

#Jaha :P Haha, mitt fel ;) Jag trodde du hade ändrat headern bara (a)
http://taralom.blogg.se - Min blogg

#3, inte så lätt och veta alltid kanske :P.
Det är två helt olika headers i två helt olika utlottningar