Bloggande iFokus

Bloggande

Etikettkritiktrådar-lätt
Läst 1267 ggr
mallanz
0

Min nya design.

Hej!
Min nya design på min blogg är bara ett par dagar gammal, så jag är nyfiken vad ni tycker om den? Är färgerna behagliga eller bara jobbiga? Ser den lättläst ut? Lockar den?

smalare.blogspot.com

xo xo Malin ♥ Gizmo
    hänger mest på Bichon då jag har en Frisé

Anna_Sv
    0

Mycket snygg, mycket behagliga färger, lättläst, lockar i alla fall mig. Kanske lite grillig sidomeny men den är så snygg så det gör inget. Vrålsnygg header.

/Anna

.  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .

Medarbetare på kvinna.ifokus.se

"Cogito, ergo sum!"..........."Jag tänker, alltså finns jag!"

Niini
    0

Väldigt snygg Glad Men håller med föregående talare att sidomenyn är lite sådär, känns oredigt. Men jag har samma problem, när det är mycket man vill ha med är det svårt att få det att se snyggt ut ;)

abbis
    0

Jättefin ..saknar lite bilder då det kan lätta upp all text!

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

mallanz
    0

Tack snälla ni. :)
    Jo, jag vet det.. är lite mycket i sidomenyn, trots det har jag tagit bort en hel del därifrån. Men är svårt och som du säger #2 - det är så mycket man vill ha med och har svårt att få det att se snyggt ut samtidigt. :)

#3 Tack för tipset, jag är jättedålig på att sätta in egna bilder och blir oftast google-bilder om det blir något, och det är svårt med såna bilder då det oftast är copyright på dom.

xo xo Malin ♥ Gizmo

[IsabelleA]
      0

Jag tycker den var jättefin! Bra jobbat! Skrattande

mallanz
      0

#5 Tack så mycket! :) :)

xo xo Malin ♥ Gizmo

Kisemisen
        0

Tycker precis som de andra att din design är mysig och otroligt behagliga färger! Skrattande

MIN NYA IFOKUS-SAJT ÄR LINDDA, JAG KOMMER VARA INNE PÅ DEN MERA JUST NU OCH TILLSLUT LÄGGA NER VERKSAMHETEN HELT PÅ KISEMISEN.

olympiathurfjell
        0

Super fin design. Jag håller med lite om det där med sidomenyn. Ett tips är att den röda "ramen" som är runt bloggen går runt hela bloggen. Just nu så r det ingen lngst upp :)

//Olympia, sajtvärd

Olympia Thurfjell

-olympiathurfjell.blogg.se

mallanz
        0

#7 Tack snälla :)

#8 Ska fundera på det med att ha ram längst upp, ska prata med tjejen som hjälpte mig designa bloggen och höra vad hon tycker om det :)

xo xo Malin ♥ Gizmo

Kisemisen
          0

Ser inget fel med sidomenyn, inget alls. Brukar få klagomål för att jag har för lite där. Nejdå, jag tycker det ser snyggt ut!

MIN NYA IFOKUS-SAJT ÄR LINDDA, JAG KOMMER VARA INNE PÅ DEN MERA JUST NU OCH TILLSLUT LÄGGA NER VERKSAMHETEN HELT PÅ KISEMISEN.

mallanz
          0

Tack, ja jag tycker inte det är för mycket där heller.. eller ja, lite kanske.. men det är grejer jag vill ha där :) Och tidigare hade jag mycket mer, men har försökt rensa nu på det mest onödvändigaste :P

xo xo Malin ♥ Gizmo

[YlvaP]
            0

Designen är jättefin. Tumme upp.

Moa-16
            0

Älskar färgen!.

Jojaton
            0

Jättefin blogg men liite jobbigt med rutorna i sidomenyn, om du förstår vad jag menar? Annars gillar jag den skarpt :)

Johanna - Instagram

mallanz
            0

Tack snälla ni :)

#14 Jo, jag vet vad du menar, har fått kritik om den tidigare, men jag gillar å ha mycket där.. och har redan rensat på en massa där :P

Sen är ju inte designen särskilt ny längre, gjorde den förra året, vet inte varför ni drar upp en gammal tråd. Flört Skrattande

xo xo Malin ♥ Gizmo

Moa-16
              0

Brukar inte titta på datum. Visste inte att den var så gammal;). Men fin var din blogg iaf:D.

mallanz
              0

#16 Tack, det är ingen fara alls det, jag brukar inte heller titta på datum alltid, men skrev det bara så ni vet, designen är snart 1 år gammal och det är nog dags för en ny, dock är jag sjukt nöjd med denna design så lär bli svårt att hitta en bättre. Skrattande

xo xo Malin ♥ Gizmo