Vad är det här för sajt?
Ursäkta mig men vad tusan är det här för sajt egentligen?. Jag kommer då inte komma hit igen. Mitt första inlägg jag skriver. Ge bloggen över dig recension Varför i helskotta säger man bara en massa dåliga saker då?. Är väl ingen som blir glad av det?. Känns nästan som om folk´verkligen ville vara så taskiga som möjligt. Så otroligt omoget. Nä usch!.
Vad jag ville med mitt inlägg var att man skrev lite kort vad man tyckte. Inte att man öste ur sig hur jäkla dålig bloggen var. Då blir man ju inte blogg sugen. Fick lust att lägga ner min blogg när jag läste. Så ska det ju inte vara. Jag förstår att folk tycker olika. Men hur fräck får man vara?….

Jag förstår att du inte gillade det, jag tyckte också att det var riktigt dåligt att ge sån hård kritik när det inte vad det som var meningen, eller vad man nu ska säga.
Tråkigt att du inte kommer tillbaka
http://taralom.blogg.se - Min blogg

Men det var ju bara en person. Klart att det inte var kul, det var riktigt otrevligt, men samtidigt är det ju bara en person. Döm inte ut hela sajten för det.
Va hjälp ä å fly om du ha töjje fel väg?

Andra fick du ju bra betyg av ändå. Hur som helst var det bara två personer då. Detta är en trevlig sajt, förutom just kanske den tråden. Hittar du otrevligheter någon annanstans?
Tråkigt om du skulle lämna bara för två mindre trevliga svar.
Som sagt, detta är en trevlig sajt. :)

Moa, hoppas du inte menar mitt svar!
Menade inte att vara otrevlig utan sa bara vad jag tyckte och att det hade varit roligt att läsa om dig också.
De flesta vill veta lite mer om personen i fråga också.
Hade varit kul om du hade velat stanna, håller med LinnB att detta är en trevlig sajt och vi gör allt vad vi kan för att sajten ska rulla på, men det är inte alltid så lätt och missnöjda medlemmar är det sista vi vill ha!
Men du får såklart bestämma helt själv hur du ska göra.
MIN NYA IFOKUS-SAJT ÄR LINDDA, JAG KOMMER VARA INNE PÅ DEN MERA JUST NU OCH TILLSLUT LÄGGA NER VERKSAMHETEN HELT PÅ KISEMISEN.

#7, förstår hur du menade och jag tyckte också det var en bra idé, men som jag skrev innan jag låste tråden - du får gärna starta en ny och då kan de som klagade hålla sig borta.
Men vad jag kände var att man ville veta mer och man ville tipsa om sin blogg för nu hade man ju en chans!
Men starta en tråd till så tar jag bort den andra helt och hållet - så kan vi ju istället strunta i de som inte tyckte om tråden! :)
MIN NYA IFOKUS-SAJT ÄR LINDDA, JAG KOMMER VARA INNE PÅ DEN MERA JUST NU OCH TILLSLUT LÄGGA NER VERKSAMHETEN HELT PÅ KISEMISEN.
Surprise att det var mitt inlägg som vart låst då;). Men mitt fel var det inte iaf. Kanske skulle ha varit tydligare med att man skulle skriva lite snällt. Eller iaf ta med något positivt i sin bedömning även om det var svårt;). Tycker att det är självklart men det var det tydligen inte då.

#10, Visst ska man skriva snällt - självklart!
Och det är INTE pg.a dig att tråden är låst utan att det inte skulle funka om det fortsatte.
Men att skriva snälla saker är inte självklart eftersom kritik är kritik, den kan vara både negativ och positiv eftersom man ska säga vad man tycker.
Men starta en ny tråd om samma ämne. så raderar jag din tråd när det är klart.

#12, ville också ge mycket betyg så jag la "också mig i" hela tiden, förmodligen fel av mig men det kunde inte jag hjälpa.
Jag var nog lite snabb med att skriva det här inlägget. Vart så jäkla arg bara. Verkade som om vissa ev har sett mig här på iFokus och ev kanske inte gillar mig sådär ev mycket
. För sådär sne kan man väl inte vara om man aldrig varit i kontakt med personen förrut
. Kan jag tycka. Ja ja man ska inte förstå allt. Det blir bäst så. Ska absolut ge det en chans till!!.

#14 Vilken tur att du stannar :)

Känner mig nöjd över att jag fick dig att stanna! :)

Härligt!
Det var drf jag tkt att det var jobbigt när du höll på att kommentera efter varje inlägg och att alla andra måste ge betyg på din och då gav jag det , och jag skrev vad jag tkt ! Så skyll på mig än att ta det över hela sajten !
Men skönt att du stannar ! Och hoppas vi får en bättre start denna gången ;) !
Jag sa det jag tkt , och vad ska du göra åt det ? :O
Djuren var ur gulliga , men det var även en annan som skrev att den bloggen var rörig och sånt ! och jag håller med !
jag sa min åsikt när jag kände att det började fightas med att ge tillbaka dålig kritik hela tiden till varann :P
Tyckte tråden var en bra idé så en likadan vore schysst. Fast då att man bara lägger ut sin blogg en gång och inte varannan gång. Och att man säger ärligt vad man tycker och inte hittar på tråkiga saker om den andres blogg för att man själv fick en dålig recension.

#25 En ny tråd finns nu ;)
såg det.
dock tycker jag det är lite dumt att man inte ens "får" tacka för sin recension man fått och får posta var tredje inlägg. lite trist.

#27 Det där med inläggen är ju bara för att det inte ska bli som det blev i förra tråden när alla recensierade samma blogg flera gånger efter varandra. Själv tycker jag att det är bra att det är så :) Men alla får ju tycka som de vill.

#27, tycker också det.. Men då blir det så många inlägg emellan varje recension och tillslut blir det bara klöddigt.
Om man vill tacka så kan man kontakta personen ifråga genom ett meddelande.