Bloggande iFokus

Bloggande

Etikettmedlemmarnas-bloggar
Läst 417 ggr
Kisemisen
0

Kritik - bloggdesign

Jag är en av många som inte har photoshop och får göra de flesta av ex. header osv i paint.
Jag har nyss gjort klart en ny header men är lite.. sådär på om jag är nöjd.
Därför ber jag om hjälp här - vad tycker ni om designen?
Jag ville bara ha en liten enkel design, men om ni kommer in på en blogg som ser ut såhär, fastnar ni för den då?

www.lindibrunett.blogg.se

MIN NYA IFOKUS-SAJT ÄR LINDDA, JAG KOMMER VARA INNE PÅ DEN MERA JUST NU OCH TILLSLUT LÄGGA NER VERKSAMHETEN HELT PÅ KISEMISEN.

Trollis-
0

Jag tycker det ser bra ut :)
Det enda jag stör mig lite på är det röda sträcket mellan din meny och content.

Kisemisen
0

#1, det stör mig lite också och jag ska försöka ändra färg :)

MIN NYA IFOKUS-SAJT ÄR LINDDA, JAG KOMMER VARA INNE PÅ DEN MERA JUST NU OCH TILLSLUT LÄGGA NER VERKSAMHETEN HELT PÅ KISEMISEN.

Marleneojol
0

Jag håller med #1. Ser bra ut men det röda strecket stör lite.

Kisemisen
0

Vilken färg tycker ni att jag ska ha? :D

Trollis-
0

#4 Personligen skulle jag vilja se bloggen utan sträcket i huvud taget ;) Men vill du ha den så tycker jag nog vitt skulle vara snyggast ^^

[IsabelleA]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Är det bara i min webbläsare som bloggen ser ut såhär:

[IsabelleA]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

… Och såhär?

Trollis-
0

#6 och #7 Hm… Så har då inte jag, men jag använder Firefox.

[IsabelleA]
0

Jag har Windows Vista (uppdaterade imorse till 8.0 tror jag?).

mallanz
0

#9 Du menar att du har Internet Explorer som du uppdaterade till 8? :) Eftersom 8:an är den senaste versionen av IE, så tror jag du menade så.

Och det inte är operativsystemet det beror på hur man ser en hemsida, utan vilken webläsare man har. Jag använder Firefox och försöker få folk att byta till den eller uppdatera sin IE eftersom min nya blogg ser knas ut i äldre versioner av IE.

xo xo Malin ♥ Gizmo
    hänger mest på Bichon då jag har en Frisé

mallanz
    0

#6 och #7 - Jag provade kolla bloggen i IE, har version 8 där. Och då blir det så för mig också, inläggen hamnar längst till vänster och själva menyn med länkar, inlägg, arkiv etc. hamnar längst ner i bloggen. :/

xo xo Malin ♥ Gizmo
      hänger mest på Bichon då jag har en Frisé

EmmaG
      0

Jag har IE8 och de ser normalt ut för mig iaf

// Emma, aka Althea

Rockerland - En blogg för oss tjejer som är rock/metalheads
      Altheatrollets blogg - En blogg för geeken

Kisemisen
      0

#6, oj.. ser den ut så? Tack för tipset, jag har pratat med en tjej som ska fixa en design till mig så förmodligen ser det bättre ut.
      Har också den senaste men den ser helt OK ut.
      Mysko :/ Är det någonting fel med kodningen när det är sådär?