Ris och ros ang. bloggadress!
Det är inte bara folk som bloggar härinne, det finns även folk som ska börja blogga och behöver hjälp med vilket webhotell de ska välja.
Därför ska de som vill, skriva 3 positiva saker om sitt webhotell (dvs. blogger.com, blogg.se, passagen, expressen, aftonbladet osv..)
och även 3 negativa saker om webhotellet.
Och självklart vilket webhotell ni använder!
Detta kan hjälpa nybörjare!
MIN NYA IFOKUS-SAJT ÄR LINDDA, JAG KOMMER VARA INNE PÅ DEN MERA JUST NU OCH TILLSLUT LÄGGA NER VERKSAMHETEN HELT PÅ KISEMISEN.
Andvnder blogg.se
Fördelar:
*stora möjligheter i densignen
*de har en topp- och mest aktiva lista
*enkelt att andvända
Nackdelar:
*min mobilblogg fungerar inte.
*Ibland brukar inläggen vara sega att laddas upp på bloggen.
*Svårt att ändra i designen om man inte har hyfsade HTML kunskaper.
Jag har också andvänt mig av blogger.com så jag skriver om den också.
Fördelar:
*Jag kan mobilblogga utan problem
*Enkelt att ändra designen och man behöver inte krångla med HTML- koder.
Nackdelar:
*Ingen besöksräknare? (inte vad jag har hittat)
*Det är en banner längst upp
Jag kom bara på två till Blogger.com men det är ju alltid något.
När jag såg ditt inlägg så kom jag på den smarta idén att göra en kategori som heter "Börja blogga". Ska nog göra det nu.
//Olympia, sajtvärd
#1 Blogg.se har statistik, dvs. besöksräknare. Detta hittar du under fliken statistik när du är inloggad :)
Jag menarde att blogger/blogspot inte verkar ha någon statistik :)
//Olympia, sajtvärd
Nej de har inte blogger, inte va jag har sett =(
Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

Vad jag vet så finns det en "bloggtopplista" där man kan mäta sin statistik.
(Tror jag). Kan se om jag hittar sidan! :)
MIN NYA IFOKUS-SAJT ÄR LINDDA, JAG KOMMER VARA INNE PÅ DEN MERA JUST NU OCH TILLSLUT LÄGGA NER VERKSAMHETEN HELT PÅ KISEMISEN.
Jag använder MSN Live som bloggportal. Man kan göra mycket med sin blogg där tycker jag. En fördel är också att jag kan välja om jag vill att bloggen ska vara offentlig eller om den ska vara låst, jag kan välja vilka bilder som jag vill att andra ska se osv. Jag tycker det är roligt med grafik och det är viktigt med helheten som bloggen sänder ut.
#6 Det verkar som en bra blogg, lite synd att den inte får så mycket uppmärkasmhet som ex blogg.se. Jag hade aldrig hört talas om att dom hade en blogg :)
//Olympia, sajtvärd