Bloggande iFokus

Bloggande

Etikettövrigt-bloggrelaterat
Läst 1450 ggr
LinnB
0

Vart går gränsen?

Vad skulle ni absolut inte skriva om i eran blogg?

Va hjälp ä å fly om du ha töjje fel väg?

AndreasS
0

Mitt sexliv.

Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

Anna_Sv
0

Något som avslöjar vem jag är, t ex mitt namn och var jag bor samtidigt. Heller inga bilder som visar min familj eller andra personer, kända eller okända.

.  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .

Medarbetare på kvinna.ifokus.se

"Cogito, ergo sum!"..........."Jag tänker, alltså finns jag!"

mellylove
0

jag vet inte riktigt vart min gräns går..är väldigt öppen! jag skriver i min blogg mitt namn dock inte efternamn…jag skriver i vilken stad jag bor och har kort osv… jag tror jag kan skriva om allt i stortsätt som handlar om mig…däremot så är jag väldigt noga med att inte lämna ut mina nära å kära på bloggen. skriver inga namn på min familj eller killen…kan göra det med vänner men då har jag deras godkännande.

så där är nog det ända jag inte skriver om….andras privata liv och namn mm….för att visa respekt för dem.

Aviendha
0

Jag är väldigt öppen i min blogg, men därför håller jag även en "högre nivå". Jag skulle aldrig gå ut med detaljer om andras problem, förtala eller liknande. Sen sållar jag kanske bort de värsta delarna med just pga min öppenhet. Men jag tror ärligt talat inte jag skulle skriva så annorlunda om jag var anonym heller.

Trollis-
0

Mina allra innersta och privata tankar.

emelie92
0

Jag skulle aldrig kunna skriva elaka eller kritisera mina vänner på min blogg!

olympiathurfjell
0

Jag försöker att mest skriva om mig men jag kanske skriver mina vänners namn ibland. Jag kanske lämnar ut för mycket info om mig iblen. Vilken stad jag bor i och för och efternamn. Men om jag lämnar ut efternamn eller inte spelar nog inte så stor roll, det är typ bara jag som heter Olympia i Katrineholm Men jag lägger inte ut identifierbara bilder på nära och kära utan deras tillåtelse. Glad

Olympia Thurfjell

-olympiathurfjell.blogg.se

Lans
0

Gränser? Finns det sånt också? Tungan ute Haha, ne jag vet inte.

http://lans.blogg.se

Målar och ritar porträtt på beställning.

Gör även armband och kaninselar.

Priser och info:

http://lans.blogg.se/tillsalu/

Mina auktioner på tradera:

http://www.tradera.com/finding.mvc/itemlisting?ftgnr=1175999

[IsabelleA]
0

Jag skulle aldrig skriva om sådant som jag känner mig obekväm med. Dock har jag skrivit om min familjesituation någon enstaka gång vilket absolut inte kännts så bra.

Jag skriver heller inte ut mobilnummer, mailadress och gatuadress.

mallanz
0

Jag skriver om det mesta. Sexliv, psykisk ohälsa, killar jag dejtat, viktminskningen, vad jag väger etc. Tror mina Läsare följer mig för att jag är så öppen och ärlig om det mesta.

Däremot skriver jag inte var jag bor, även om man kan se det på termometern på hemsidan :P Har lagt in en badge från FaceBook, där man kan se min status, dock har jag ändrat mitt efternamn eftersom det bara är jag och 2 till i hela Sverige som heter så i för och efternamn.

När jag startade hemsidan skrev jag aldrig mitt namn och hade heller inga bilder på mig, men nu känner jag att jag vågar det lite mer. Och det är ju roligare för den som läser att få en bild av bloggaren.

xo xo Malin ♥ Gizmo
    hänger mest på Bichon då jag har en Frisé

LinnB
    0

Intressant. :)

Själv drar jag nog gränsen vid familjen. Jag kan skriva om himla mycket, men där tar det stopp. :)

Va hjälp ä å fly om du ha töjje fel väg?

[IsabelleA]
    0

#10 Ja, man får ju klart fler Läsare om man blir intressant och bjuder lite på sig själv. Dock har jag aldrig prövat detta mer än att jag rytit till i ett blogginlägg om min vikt.

tsset
    0

Tror att jag kan skriva om allt - men av just den anledningen att jag kan lösenordsskydda bara vissa inlägg. Himla skönt att kunna göra det, för ibland kan man behöva skriva av sig.

siddelina
    0

Jag är ganska öppen i min blogg, men försöker att tänka på vad jag skriver eftersom folk kan misstolka och det är inte meningen. Jag har haft bloggen låst ett tag, men det var så tråkigt när ingen annan än de som var behöriga kikade in …Rynkar på näsan

Så nu är bloggen öppen igen och jag försöker att hålla en hög nivå och vara medveten.