Ny i gemet
Jag har en hemsida som är publicerad på one.com. Har också startat en blogg där. Men tycker sidan känns seg. Är helt ny på detta med att blogga….Finns det någon som skulle vilja coacha mig lite hur jag kommer igång med en blogg, är andra bloggplatser "bättre"? Hur får jag besökare på min blogg? Säkert urfåniga frågor för er som är skickliga, men som sagt, är det någon som skulle vilja göra en insats för en vilsen själ så blir jag lycklig. Min hemsida är; www.odeas.se, där finns bloggen länkad. Där finns också mailadress till mig.
Jag tycker att du börjat bra på din blogg! Intressant läsning.
Jag föredrar blogg.se då det går snabbt och enkelt att publicera inlägg och ladda upp bilder.
Det finns många sätt att få sin blogg att synas. Du kan t.ex. gå med i blogglistor som toppar och rankar bloggar. Gå med i bloglovin' och kommentera andras bloggar. Genom att kommentera andras bloggar kikar dessa in på din blogg (marioteten gör det iaf.) och dessa brukar oftast svara och kanske kika tillbaka på din blogg. Du kan starta tävlingar som gör din blogg intressantare.
Lycka till med bloggen! Den var jätte snygg.

Tack snälla för dina fina råd! och 1000 tack för berömmet, det värmde!