Bloggande iFokus

Bloggande

Etikettot-utanför-ämnet
Läst 456 ggr
Aviendha
0

OT - Varför inte bland de andra siterna?

Det är underligt. Jag hittade denna site bland "alla iFokus-sajter" i rullmenyn på höger sida. Den stod givetvis under "B".

Grejen är den att bloggande inte finns med på min lista alls, och så har det vart i några dagar nu. Vad beror det på?

Något jag kan göra/har råkat gjort?

parisjetaime
0

Prova att logga ut en gång om du inte redan gjort det.

Lill-Kisse
0

För några dagar sedan fick jag nedanstående meddelande och sedan dess syns inte sajten i listan förrän jag loggat in mig på iFokus. Då kommer den upp. Man kan fortfarande skriva här, så det är bara att hålla igång på egen hand utan Sajtvärd tills vidare.

"Bloggande-sajten ej längre aktiv

Jag vill bara meddela att Bloggande iFokus sedan några dagar ej längre är en aktiv sajt. Sajten syns alltså inte i listorna. Anledningen är att min sjukdom gör att jag inte klarar av att ha ansvaret och orken att hålla sajten igång.

Givetvis finns sajten kvar på iFokus och du kan skriva nya trådar precis som vanligt. Jag går också in regelbundet och läser och svarar på frågor, men det blir inte så mycket nytt att läsa.

Jag hoppas att du som medlem ändå kommer att vara kvar här, för som bloggare finns det ju alltid något man vill ta upp med andra bloggare.

Med vänlig hälsning
Anna, sajtvärd"

tezzie
0

När blir sajten aktiv igen då?

Så länge den inte finns med i listan i högetrspalten så går det inte att lägga till den som favorit tyvärr, iofs någon bugg men ändå :(

*** Kärleken övervinner allt ***

Trollis-
0

#3 Det är inte säkert att den kommer bli tillgänlig för alla igen. Men alla som redan har sparat den och kan komma in kan ju alltid hjälpa till att hålla sajten aktiv.
Anna har ju sin sjukdom, så jag tycker självklart att hon ska tänka på sin hälsa i första hand.

Mvh Ida, medarbetare

tezzie
0

Okej, lite trist för det är verkligen en intressant sajt.

Men jag får väl lägga den som favorit då eftersom jag inte kan bli medlem här nu :)

*** Kärleken övervinner allt ***