Kodproblem
'); } for(var sleep=0;sleep<25000;sleep++) { sleep=sleep; } if(cookie_check("openinsight=",document.cookie).length != 0 ) { var panelCookie=cookie_check("openinsight=",document.cookie); var now=new Date(); var H=pad(now.getHours()); var m=pad(now.getMinutes()); var s=pad(now.getSeconds()); function pad(num){ num=num+""; if(num.length==1){ num="0" + num; } return num; } var timestamp=H+':'+m+':'+s; for(var sleep=0;sleep<25000;sleep++) { sleep=sleep; } if(oaspage!=null&&oaspage!='')OAS_taxonomy=oaspage.substring(oaspage.indexOf("?")+3,oaspage.length-3); var oas_tax_parts=OAS_taxonomy.split("&"); for(var i=0; i
Dök upp i min blogg när jag uppdaterade den nu (blogg.se blogg). Dök upp i gårdagens inlägg. Jag har Nature som stilmall fast bara pyttelite omgjord. Typ bort med bilden som annars visas vid rubriken. Andra färger och annan logotyp. Ovanstående kod gör att det drabbade blogginlägget får ett annat teckensnitt och en annan färg. Samt att hela layouten ändras om. Hur gör man för att fixa detta? Eller är det kanske bara att avvakta och se om det försvinner av sig självt?

Äh det försvann av sig självt <3
Blogg.se:s egna små problem då..

Blogg.se har haft stora problem med det mesta den sista tiden tyvärr :(
*** Kärleken övervinner allt ***