Bloggande iFokus

Bloggande

Etikett: tips-och-inspiration
Läst 870 ggr
[IsabelleA]
0

Beställa T-shirt

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Äntligen har min t-shirt kommit! Den blev skit snygg! Man var dock tvungen att ha med en bild så jag tog headern som bild på tröjan. Lite häftig idé av mig va? Och det bästa med beställningen var att det endast var frakten som betalades. 44 kr för t-shirten! Som ni ser är trycket först en bild på min header och sedan "I love Dinisabelle.blogg.se" och på baksidan står det samma sak fast utan bilden. Nu ska jag bara ut och göra reklam ^^

Trollis-
0

Rolig idé :)

Zippa-
0

Haha, rolig idé! :D

/Sandra
lovato.blogg.se - MIN BLOGG!

Anna_Sv
0

Var det hos Vistaprint?

.  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .

Medarbetare på kvinna.ifokus.se

"Cogito, ergo sum!"..........."Jag tänker, alltså finns jag!"

[IsabelleA]
0

Jepp ;D Många bra erbjudanden!

Anna_Sv
0

Ja, de är jättebra, jag har köpt mycket från dem och man får ju passa på när det är gratis. Fast frakten är ganska dyr.

Mycket snygg tröja! Bra sätt att göra reklam för sin blogg på.

.  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .

Medarbetare på kvinna.ifokus.se

"Cogito, ergo sum!"..........."Jag tänker, alltså finns jag!"

mallanz
0

Var kan man beställa såna här coola t-shirts från?? :D

xo xo Malin ♥ Gizmo
    hänger mest på Bichon då jag har en Frisé

[IsabelleA]
    0

Från Vistaprint ;D sök på google så hittar du :)

AndreasS
    0
    Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har beställt 3 st t-shirts nu totalt från vistaprint,
    fast då inte för någon blogg utan för min sajt som jag är Sajtvärd för. Använde mig utav deras designer och tycker tröjorna håller god kvalite.

Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek