Five Awesome People
I September startade jag en blogg som heter five awesome people, och så bjöd jag in fyra andra personer som inte kände varandra så bra, och så bloggar vi på en varsin dag för att lära känna varandra.
Vi skriver på engelska för att det från början skulle vara en engelsk person med i bloggen, men han kunde inte. Och vi bytte aldrig tillbaks till Svenska, för det kändes bara… fel.
Just nu är det bara vi fem som läser bloggen, men det vore skoj om andra också läste och kommenterade om de hade lust. Så då skrev jag här.
:D

Länken funkar inte för mig.. "Page not found"
// Emma, aka Althea
Rockerland - En blogg för oss tjejer som är rock/metalheads
Altheatrollets blogg - En blogg för geeken

Har fixat länken nu ;) Nu ska det funka tror jag :)
http://taralom.blogg.se - Min blogg
Idén är kul men jag tror att bloggen skulle lyftas och bli trevligare att läsa om ni valde en annan stilmall och la in fler bilder. Det är svårt att läsa en ljusgrå text mot vit bakgrund och ögonen får jobba mot allt det ljusa. Rätt text är viktigare än man tror.
Det skulle nog också ge fler Läsare om ni alla sätter etiketter på era inlägg så att jag som Läsare kan leta fram något intressant genom att titta i etikett-listan man kan lägga till som gadget.
Hoppas du inte tar illa vid dig av kritiken men som jag skrivit någonstans här på sajten, designen är a och o för din blogg.
/Anna
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Medarbetare på kvinna.ifokus.se
"Cogito, ergo sum!"..........."Jag tänker, alltså finns jag!"
Tack för tipsen, ska försöka komma fram till något som bländar mindre. :)