"mediala bloggar"
Hej på er!
Jag som är så intresserad av det "övernaturliga" letar efter bloggar där folk skriver om just det. Det kan vara allt från healing, kristaller, örter och ja allt som har me det "övernaturliga" att göra.
Länka här nedanför, är så nyfiken och vill läsa.
Jag har en blogg där jag skriver om sånt här också. Den hittar ni här [länk borttagen /admin]
Fin blogg! Intressant med lite gott och blandat, tar nog och följer dig trots att jag inte är så förtjust i bloggar rent allmänt.
Ett litet tips är bara att försöka göra texten i bloggen smalare så det inte blir så krångligt att läsa.
(Testen är nästan lika bred som min datorskärm just nu)
Vänliga hälsningar Sanna.
Medarbetare på Blandrashundar, HBT & Socialt stöd.ifokus 
Man får inte göra reklam för sin blogg i egen tråd.
Och tror man "måste" hålla sig till reklamtrådarna som finns?
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#2 Åh, tack för tipset. Jag ska försöka fixa med designen ikväll. Men på min dator är texten normal? Kan skicka iväg ett meddelande till dig så jag kan få se.
#3 Ahaa, men hittade ingen tråd för endast mediala bloggar? Jobbigt och leta igenom alla om det inte är en viss kategori tänkte jag.
Men om Sajtvärd eller Medarbetare tycker att detta inte är en godkänd tråd får de ta bort den.
#3 Nej enbart det finns det inte, skulle bli väldigt många olika trådar då :)
Men varit liknande trådar uppe och de har de låst :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Ahaa.. Okej, jag förstår🙂
Precis som #2 säger får man inte göra reklam för sin egen blogg i en egen tråd. Tog bort länken i ditt inlägg TS och hänvisar dig till den här reklamtråden: http://bloggande.ifokus.se/discussions/52c1ded78e0e744d90000d5f-reklam-ovriga-bloggar :)
Du kan också kika in Ditt senaste inlägg-tråden eller Besök och kommentera-tråden om du vill!
Okej, jag förstår. Tackar!