Bloggande iFokus

Bloggande

Etikettbloggproblem
Läst 556 ggr
Mollypierce
0

Vilken bloggportal?

Jag har haft så mycket problem med min nuvarande bloggportlal (nouw) så att jag nu känner att jag måste byta. Jag undrar därför om ni kan rekommendera någon bloggportal, motivera gärna varför ni gillar just den. Jag vill gärna att:

-Bildkvalitén ska vara lika bra på datorn som på bloggen  (inte som på nouw alltså)

-Att man ska kunna designa bloggen som man vill (alltså lägga till egna headers osv)  

Tack i förhand❤️

Skogsraah
2

Jag tycker blogg.se är bäst!

Sång & growl i Unvoid samt skapare och ensam musiker i Skogsraah - Feministisk black metal. | Bloggar om sund kroppsbild, psykisk ohälsa och feminism på skogsraah.se

yeahsica
0

Gillar också blogg.se bäst :)

Man kan dock vara tvungen att trixa en del med bilderna för att de ska se bra ut på blogg.se.

Fridaaaa
0

Blogg.se :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Valkyrija
0

Blogg.se säger jag också :)

🌺 - Travhästen söker medisar! - BlommaSajtvärd för Nyhedendom, Stenar, Socialt stöd och Travhästen.
**Medis på Huskatter och Råttor

iidajjackson
0

Blogg.se tycker jag är bäst också :) Där kan man göra designen precis hur man vill och även är bildkvalitén great om man sparar för webben och förminskar bilden till den storleken content (inläggen) har :)

Mollypierce
0

Har haft blogg.se men det är något med det som får mig att inte gilla det. För några år sedan använde jag devote, har någon av er provat det och vad tyckte du om det? 

Fridaaaa
0

Devote gillar inte jag. Men nog tycke och smak

Mollypierce
0

#7 Kollade in på din vardagsblogg, vilket tema har du? Eller har du gjort det själv?  Fint var det iaf :)

Fridaaaa
0

#8 Laddat ner från gratissida :) Sedan ändrat färg och header själv :)
Tack :)