Bloggande iFokus

Bloggande

Etikettbörja-blogga
Läst 2950 ggr
Decemberbarn
0

Devote, nouw eller blogg.se?

Hej! Jag ska snart starta en blogg men är osäker på vilken portal jag ska välja. Devote, nouw och blogg.se är de jag funderar kring. Är inte jätteduktig på kodning osv när det kommer till designer men är villig att lära mig om det behövs! Skulle vara jättesnällt om ni ville skriva vilken portal ni tycker är bäst och varför!

Valkyrija
0

Jag älskar blogg.se. Devote och Nouw känns lite B enligt mig. Blogg.se känns mycket mer proffisionell. Visst är det lite knepigt med kodning men det finns ju gratisdesigner både på blogg.se och som man kan ladda ner på andra ställen. Sedan så är det ju alltid kul att lära sig koda själv. Välj den du tycker mest om. Skapa en blogg på varje portal och testa dig fram 🙂

Vänligen, Taralii ❤️

🌺 - Travhästen söker medisar! - BlommaSajtvärd för Nyhedendom, Stenar, Socialt stöd och Travhästen.
**Medis på Huskatter och Råttor

Fridaaaa
0

Blogg.se gillar jag bäst :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[EmmiieErixon]
1

Har själv Nouw. Superbekvämt och smidigt! Efter det så skulle jag nog välja blogg.se men jag är inte ett fan av HTML så skulle bli tvungen att be någon göra designer åt mig då xD Devote är hemskt! Rörigt och osnyggt! :)

Jess89
0

Skulle också säga blogg.se. Har visserligen inte provat de andra bloggportalerna men är supernöjd med blogg.se.

Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga

Skogsraah
0

Har genom alla år gillat blogg.se bäst 🙂 Har dock inte provat just Devote eller Nouw.

Sång & growl i Unvoid samt skapare och ensam musiker i Skogsraah - Feministisk black metal. | Bloggar om sund kroppsbild, psykisk ohälsa och feminism på skogsraah.se

rasmussonsara
4

jag har haft alla tre & trivs definitivt bäst med nouw :) det är superenkelt att designa snyggt, se statistik, hitta nya bloggar, marknadsföra sig själv osv osv :)

// sara - livet som brännskadad -> http://nouw.com/rasmussonsara