Bloggande iFokus

Bloggande

Etikett: kritiktrÄdar-medel
LĂ€st 771 ggr
Fridaaaa
0

(M) Vardagsblogg

Vill ha lite kritik pĂ„ min blogg đŸ™‚
Finns i min signatur, Àr min vardagsblogg

Medarbetare: SĂ€llskapskaniner, Support.

monstermash
2

Gillar designen, dĂ€remot Ă€r headern rĂ€tt rörig. Bild pĂ„ dina byxor, ljus, grankvist och hundarna i samma header gĂ„r inte ihop. Hade varit bĂ€ttre om du hade samma tema pĂ„ alla bilder. 

Sedan kan jag personligen kÀnna att skriver man ett inlÀgg om sin hund, borde hunden och inte sin katt hamna pÄ ensam bild pÄ inlÀgget, men det Àr ju en smaksak.

Fridaaaa
0

#1 Fast bloggen speglar ju min vardag och det ingĂ„r ju i det đŸ™‚ AlltsĂ„ djur, trĂ€ning, intressen mm, sĂ„ tĂ€nkte jag i alla fall đŸ™‚

Hur menar du med det sista? Kan inte minnas att jag har ett inlĂ€gg som enbart Ă€r med hundarna har katt som bild? Inget jag kan se đŸ˜›

monstermash
1

Hur mÄnga grankvistar har du med i ditt liv? Och speglar verkligen en bild pÄ dina byxor ditt vardagsliv, och ljus Àr vÀl inte heller sÄ mycket av din vardag som hamnar pÄ bloggen? Jag mÄste erkÀnna att tanken pÄ att byxorna skulle spegla trÀning faktiskt aldrig har slagit mig, men visst förstÄr jag tanken, tycker tyvÀrr inte du lyckats dock.

Du visar bara 3 inlÀgg pÄ startsidan, och jag orkar inte blÀddra igenom kategorierna och leta upp inlÀgget, men det finns nÄgonstans iallafall.

Fridaaaa
0

#3 Livet pĂ„ landet "symboliserar" dem lite tĂ€nkte jag đŸ™‚
Det Àr inga "byxor" i den bemÀrkelsen utan trÀningsthights.

Det Ă€r nĂ„gon bugg pĂ„ blogg.se som gör att bara tre inlĂ€gg visas, inte lyckats fixa det hur jag Ă€n försöker göra đŸ˜•

monstermash
0

#4 - Dock borde du ju hitta det enkelt sjÀlv, om du kollar bland dina senaste inlÀgg. Det var det tredje senaste nÀr jag tittade förut sÄ det borde vara det fjÀrde nu. :)

Fridaaaa
0

#5 Har kollat igenom de senaste 10 inlĂ€ggen men har inget inlĂ€gg som enbarthandlar om hund och sedan att det Ă€r kattbild pĂ„. DĂ€remot har jag ett inlĂ€gg som handlar om hund plus vardag och dĂ€r Ă€r det katt đŸ™‚