Kritik medel teblogg
Hej
Jag skulle gärna vilja ha kritik på min blogg, allmänt hur den ser ut, om jag behöver skriva fler "enkla" inlägg eller fler djupa, mer/mindre eller bättre bilder (själv tycker jag inte dom är nog bra än) dvs ni kan kritisera det mesta.
Jag bloggar då om te och vill gärna nå ut till så många som möjligt som är intresserade av te och kanske konvertera kaffedrickare 😉
Saker jag själv skulle vilja ändra på är:
Bättre bilder
Bättre header
Men övning ger förhoppningsvis färdighet.
Hittar ni (mot förmodan) inget att kritisera på medelnivå får vi kritisera på hård nivå, men eftersom bloggen är ny tvivlar jag att det blir så att ni inte hittar nått att kritisera på medelnivå.
l'm back
Din blogg har ett bra innehåll men ser lite smått tråkig ut :) Men annars en blogg som passar alla som älska te.
#1 Tack
Nån idé hur man kan få den trevligare, det enda jag kan komma på är fler och bättre bilder men det behöver övas för att få in ☺️
l'm back
Jag skulle önska mera färg men det där är en smaksak. Du har vissa jätteintressanta bilder med asiatisk stil men sen är själva bloggen bara vit och lite tråkig.
Jag gillar att texten är lättläst (font och storlek). Jag tycker de inlägg jag läst är intressanta. Hade ingen aning om att det fanns så mycket att lära sig om te. Har satt en länk till din blogg på min egen just för att det är intressant,
#3 Jo lite färg skulle kanske inte vara illa, frågan är bara hur man ska få in det (jag erkänner jag är dålig på html. Kanske man kan få bakgrunden en annan färg. Jag tror inte det behövs mycket, kanske ljust ljust grönt eller liknande (kanske som man plockar upp från bannern.
Tack förresten, vad är din blogg?
l'm back

Jag tycker inte att du ska ändra bakgrunden, den är sober som den ser ut nu. Däremot kunde en annan bild i huvudet göra ett bättre intryck. Jag tänker mig till exempel ett tefält med folk som plockar, kanske särskilt ett av de låglänta, där man har träd för att skugga buskarna.
Det finns också en hel del som du kan göra med bilderna. Det handlar kanske främst om att lära sig grunderna i fotografering. Om du har en vanlig kompaktkamera eller en systemkamera, skulle du kunna ta mycket bättre bilder med bara lite mer finlir med kamera och ljus.
#5 Min tanke på banner var mer en scen med kanske tekanna, tekopp osv istället för teet som det är nu.
Eventuellt att jag skulle ta ett fint komponerat "massfoto" på mina tegrejer/teer.
Däremot måste jag bli bättre på att fota för att det ska bli bra (vilket ju behövs i bloggen i övrigt också).
Tyvärr går det ganska långsamt 😕
l'm back
#4 Varsegod.
http://funderingarochkonstigheter.wordpress.com/
Skriver mera allmänt om livet och har en del bilder. Började blogga mest för att vänner och familj på andra sidan östersjön skulle hänga med i min vardag.