Bloggande iFokus

Bloggande

Etikettkritiktrådar-medel
Läst 651 ggr
Mollypierce
0

(M) Kritik- vardagsblogg

Nu har jag haft min blogg  under några månader och känner att jag behöver lite kritik. Kritiken ska gärna inte vara allt för hård utan medel.

http://blogg.improveme.se/moas/ 

kram!

tlover
0

Av det jag ka avgöra* så är den bra, det jag stör mig mest på är improveme som bloggportal men det kan ju inte du göra nått åt.

* Jag läser i princip inte vardagsbloggar och det är inte stilen på de slags bloggar jag läser så innehållet har jag inte försökt mig på att avgöra om det är bra eller dåligt förutom att dom är estetiskt tillande.

l'm back

Mollypierce
0
Officielle
0

Håller med #1. Jag avskyr improveme eftersom att det är så mycket reklam runt bloggen. 

Jag tycker att du borde fokusera på att ta lite bättre bilder om du förstår vad jag menar. Kanske med en kamera istället för mobilen. Bilder gör bloggen. :)

Sweet as sugar, cold as ice, break me once i'll break you twice. 

Mollypierce
0

#3 Jag sparar faktiskt till en systemkamera så tills vidare får bilderna  vara mobilbilder :D

tlover
0

En bra fotograf kan ta bra bilder med en mobilkamera också (jag har sett underbart vackra bilder tagna med mobilkamera) och bara för att man har en systemkamera blir bilderna inte automatiskt bättre (kolla tex på bilderna i min blogg, alla dom är tagna med en Canon eos 40D)

l'm back

Mollypierce
0

#5 Nu är jag kanske inte den bästa fotografen dock. Bilderna blir faktiskt bättre med en systemkamera även för den okunniga.

Officielle
0

#6 Håller med dig. Kvaliten blir oftast bättre. :)

Sweet as sugar, cold as ice, break me once i'll break you twice.