Engelsk meny
Jag får ofta frågor från utländska folk om att se bilder som jag fotograferat. I och med att jag inte har någon hemsida så är bloggen det enda stället jag har mina bilder på. Problemet med att skicka min blogg till någon som inte kan svenska är att de inte förstår ett skit av vad som sägs. Det jag undrar nu är om man på något sätt kan fixa en knapp av något slag som gör att iallafall menyn blir på engelska? Eller ska jag behöva göra en meny där det står både på svenska och engelska? Hur skulle man kunna bära sig åt i så fall? Eller vågar man köra hela menyn på engelska, permanent liksom så det alltid står på engelska? Eller har ni några andra tips på hur man skulle kunna göra? Är öppen för det mesta förutom google översätt, för det är helt värdelöst.
Använder mig av blogg.se.
Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto
Annars kan de ju högerklicka på musen och välja översätt. Så gör jag med alla ryska handarbetsbloggar.
Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus
Det är väl något tillägg man måste lägga in i webbläsaren? Vilken typ av översättning är det då, är det någon typ av translator?
Medarbetare på Djurfoto
Jupps, det är typ translate. Den har sina brister, men man brukar fatta med lite fantasi.
Har inget tillägg, gissar på att det ingår i crome i alla fall.
Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus
Ja det kan jag tänka mig i och med att chrome är google. Men för de som inte har chrome och de som inte har lagt till något tillägg (om det ens finns/går i vissa webbläsare) tänker jag på då.
Medarbetare på Djurfoto
#1 Tack för det tipset. Det visste jag inte.
Sorg är kärlek som blivit hemlös