Vilket av dessa namnen är bäst?
Hejsan!
Jag har själv kommit på några namn till en blogg, jag undrar bara vilka ni tycker är bäst! Skulle vara bra om ni hjälpte mig, skulle bli väldigt tacksam. Det är ibland svårt att veta vilket som låter bäst. Så, här kommer förslagen!
1. Gemini (har stjärntecknet tvilling)
2. Bassmonkey (spelar bas så därför fick jag den idén!)
3. Saurus (Det är ju associerat med dinosaurier, som stegosaurus osv. Jag älskar jurassic park och att läsa om dinosaurier och sådant.)
4. Idasaurie (Heter Ida och så gillar jag ju som sagt dinosaurier typ, haha.)
5. Koopa (det är min favoritkaraktär i mario spelen!
Ska ha bloggen på nattstad, men kommer förmodligen skaffa ett domän senare om det går bra.
Så det hade varit väldigt snällt om du kunde hjälpa till och säga vilket du gillar bäst! Tack på förhand!
Vad ska bloggen handla om?
Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus
#1 Musik, vardag, åsikter, lite sånt :P
Då tycker jag egentligen inte att någon passar då det är mer som en dagbok och bloggens namn ska spegla lite vad det handlar om.
Så då bloggen är allmän skulle jag välja något som Idaidag eller liknande där man leker lite med ditt namn.
Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus
Dailyidasaurie en vardagsbloggnamn där du bygger in din kärlek för dinosaurier…
mvh, HamsterHamster
Hela mitt liv går ut på djurskydd.
Idasaurus är ett förslag. :)
Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning.
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur.
Koopa tyckte jag lät coolt. Då kan det bli ditt kändisnamn typ som kissie :D