Bloggande iFokus

Bloggande

Etikett: tips-och-inspiration
Läst 421 ggr
Moalinn
0

Vill fixa designen - men hur?

Jag vill göra något med min blogg, men jag vet inte vad. Det känns som att det är något som saknas men jag kan inte komma på vad. Kan ni komma på något? Jag tänker främst på designen. Har haft den här designen i några månader nu så kanske är det så att jag börjar tröttna på den men samtidigt vet jag inte hur jag skulle kunna göra den annorlunda. Ska byta ut landskapsbilden i headern (med detta kommer också ett utbyte av färger så det matchar den nya bilden) och bilderna i menyn men annars vet jag inte vad jag skulle kunna göra?
Länk i signaturen.

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

matildius
0

Jag skulle ljusa upp bloggdesignen lite tror jag, typ vit bakgrund (eller någon ljusare kanske?) och sen fixa skuggade kanter runt meny, inlägg och header :) Annars fin!

Moalinn
0

Tack så mycket för svaret! Färgen ändrar jag inte då jag ofta hör folk som gärna vill ha en lite mörkare och "svagare" färg som inte tar upp för mycket uppmärksamhet. Angående skugga har jag gjort allt jag kan för att få det att fungera men jag lyckas inte när det kommer till menyn i och med boxarna.

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto