Bloggande iFokus

Bloggande

Etikett: medlemmarnas-bloggar
Läst 598 ggr
vegosessa
0

Nattstad/suddabortdinsuramin

Jag heter Tamlina & kallas Tamme, Tammie, Tammil & Vegosessan vanligtvis. Jag fyller 20 efter sommaren & börjar då tredje året på gymnasiet där jag pluggar barn & fritidsprogrammet. I Juni 2015 tar jag studenten, vilket jag aldrig trodde skulle ske. 

Jag kommer dela med mig av vardagsglimtar med min partner, våra tre adopterade hundar, våra omplaceringsdegusar samt våra två omplaceringsråttor. (två till är bokade hos uppfödaren oddpaws)

Som vegan lagar jag dagligen mat & kommer dela med mig av recept, bilder, produkter och liknande. Även miljövänliga & djurvänliga tips överhuvudtaget. 

Jag kommer dela med mig av vardagsglimtar ur mitt liv i form av bilder, videoklipp & text.

Bloggen hittar ni [länk borttagen/medarbetare]

Zepp
3

Inga komentarer till inlägget!

Men du bör rensa din dator från PUP!

Förmodligen även bloggen?

Ljuva dröm att som en svensk se ut, att få lära sig att veta hut.

vegosessa
0

Hjälp med det?

Min pojkvän som vanligtvis är bra på datorer vet inte hur jag får bort det.. eller det är bara att köra virusprogram!?

Zepp
1

Oftast är det browserkapare.. i realiteten tillägg till dina browsers!

Ta bort dessa, dvs alla du inte känner igen!

Starta om ett antal gånger för att se att de inte är kvar!

Skriv upp vilka tillägg du tar bort.. utifall det skulle vara något som du facktist har användning för.

Det är inte virus, det är vanliga program som du fått med när du laddat ner och installerat något program.

Risken med PUP.. är att någon annan har en bakdörr till din dator!

Låt karlsloken rensa datorn.. någon nytta skall du väl ha av en datorkunnig karl?

vegosessa
0

Får kolla igenom igen.. Har raderat massamassa tilägg.. 

Ja, någon nytta borde han vara till!

Zepp
1

Pröva det här programmet.. det är säkert!

https://www.malwarebytes.org/mwb-download/

vegosessa
0

#5 Tack!!! Ska testa :D

Jess89
2

Här på bloggande är det inte tillåtet att göra reklam för sin blogg i en egen tråd. Var vänligen och läs igenom sajtens regler angående reklam för bloggar. Då inlägget bryter mot sajtens regler kommer länken att tas bort.

Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga

vegosessa
0

#7 Aaah, oj! Jag missade det, förlåt. Tack för du sade till & rättade till det :)