Bloggande iFokus

Bloggande

Etikettbörja-blogga
Läst 324 ggr
ViperKing
0

Gratis bloggdesign?

Hejsan! Jag har tidigare bloggat flitigt, men när jag slutade saknade jag det för mycket, och tänkte ge det en chans igen. Så min fråga till er är om nån är villig att hjälpa mig med min bloggdesign gratis? Har själv ingen erfarenhet så.. Jag använder blogg.se, och behöver ingen avancerad en. Men är du villig så kanske du kan höra av dig i ett Pm?

silverfiisk
0

Jag har skickat PM till dig. Hjälper dig gärna :)

Jess89
0

Det finns även en del gratisdesigner till blogg.se om du söker på google.

Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga

monstermash
0

#1 Så snällt av dig! 🌺

silverfiisk
1

#3 TS tyckte tydligen inte det.. Jag spenderade några timmar på att göra en gratis header efter hennes önskemål, och när jag väl skickar den till henne och frågar vad hon tycker så slutade hon att svara.. Hon svarar inte på mail och inte på PM.. jag tycker iallafall att hon kunde säga tack, och om hon inte blev nöjd så kunde hon säga det, så kunde jag göra en ny.

monstermash
1

#4 - Vad otrevligt gjort av henne! 😮

Denna tråden inspirerade mig till två nya trådar; så nu finns det en där man kan skriva om man söker bloggdesign, och en där man kan meddela om man säljer/gör bloggdesigner.

silverfiisk
1

#5 ja, det tycker jag. Ett tack är väl inte för mycket begärt? Ja, jag såg det :)

[Smultronet Ella]
0

Så elakt

Moag
1

Det var nog inte elakt menat, hon kanske inte riktigt visste vad hon ska skriva om hon nu inte blev nöjd. Men det kan ju ha hänt något också, så hon inte har haft möjlighet att svara.

silverfiisk
2

#8 fast jag tycker ändå att hon kunde ha skrivit något, inte bara ignorera mina meddelanden. Blev hon inte nöjd så kunde hon ju bara har skrivit det så hade jag kunnat göra om headern tills hon blev nöjd.. Svårare än så är det inte.

Moag
0

#9 Jo givetvis skulle hon ha gjort det och jag förstår om du blir irriterad, det skulle jag också ha blivit. Vad jag menar är bara att det förmodligen inte var illa menat. En del har väldigt svårt att säga vad de tycker, av olika anledningar.