Bloggande iFokus

Bloggande

Etikett: börja-blogga
Läst 1208 ggr
NinjaKakan
0

Hur länge har ni bloggat ?

Hur länge har ni bloggar och varför började ni blogga `? :)

Pelle Långlös
0

Började 2006 eller om det ar lite tidigare. Jag hade då hört talas om en blogg och tyckte det lät intressant. Började på Blogger.com. Har inte samma samma blogg. Har bytte en "miljon" gånger. Hehe

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

NinjaKakan
0

#1 Ja, men det är också svårt att hitta en bloggportal man gillar ^^ Det den ena har fattas den andra ^^ Men det är länge :O det är ju, ja 6 år !

Pelle Långlös
0

Jo det är ett antal år och jag har nog prövat de flesta portaler som jag känner till. Svenska som utländska.

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

NinjaKakan
0

#3 Oj ^^ Det är bra jobbat!

Jag har haft..nogg, blogg och tror jag testade nattstad eller vad det nu heter också, men fattade inte mig på det alls :P så jag håller mig till blogg :) Sen började jag blogga när jag var 15, så är 21 nu. Men har inte aktivt gjort det under hela denna tiden heller :)

NinjaKakan
0

Och ja, metrobloggen har jag också testat :)

Lathundarna
1

Började för ett par år sen eller så, i alla fall så att det var värt att kalla det för bloggande Cool Började nog främst för att få inspiration till träningen (eller kanske snarare "piskan på ryggen"?), få feedback och lite så, och det är även anledningen till att jag fortsatt Glad

Heidi
1

Började blogga 2008 om jag inte minns fel. I början bloggade jag och allt möjligt men sen märkte jag att det var ju katter som var det roligaste att skriva om, och fick ofta kattfrågor av vänner och bekanta så jag tänkte varför inte dela med mig om det jag kan om katter i en blogg. 2009 startade jag Kattfamiljen.se och det är fortfarande superkul Glad Har fått så många härliga vänner via bloggen. En del pratar jag bara med på nätet andra har blivit nära vänner som jag umgås med IRL.

//Heidi - Webbtidningen för djurintresserade- Vimeddjur.se

Jess89
0

Är osäker på hur länge jag har bloggat men är ett par år i alla fall. Men har inte bloggat på samma blogg hela tiden.

Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga

[Juliaammouri]
0

började blogga för 4 år sedan har bytt blogg hela tiden osv hehe :)

Miss Khaos
0

Började blogga i februari i år.
Mitt liv var riktigt upp och ner då och jag skrev mest för att få ur mig allt det jobbiga tunga.

Nu är min blogg mest en vardagsblogg, med en del lösenordsskyddade inlägg där det mer känsliga ämnena avhandlas.

http://misskhaos.blogspot.com

fidojunior
0

Sedan 2008 eller 2009, började för att en kompis ville. Lite roligt att jag fortfarande bloggar men inte hon som tyckte att det var såå kul och som ville att jag också skulle börja haha.

Hälsningar Olivia

Titta gärna in på min blogg

NinjaKakan
0

Roligt att höra :) Många av er som faktiskt bloggat en längre tid hör jag :D

sissie
1

Jag har nyss börjat. Startade min blogg 1 juli i år.

Förut så bloggade jag lite hos Aftonbladet, men de la ner den delen. Dom har visst bara betalvarianten kvar tror jag.

Nystartad sajt om jänkare! CoolWrooom!

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg

Stall Vision Boön
1

Har inte hållit på så länge, startade bloggen i maj i och med att jag började hålla på med hästar igen stallvisionboön.se/blogg-2

Josefineeklid
0

Jag började blogga när jag var tretton år, 2007 alltså. då hade jag en mörk, ledsen blogg där jag skrev om hur mycket jag hatade fulla föräldrar och tyckte att alla var emot mig. sedan har jag bytt blogg säkert hundra gånger och alla andra har varit mycket gladare och finare än den där första sorgliga bloggen. http://www.sjuttiotal.blogg.se

besök gärna min "foto-mode-mus-musik"-blogg Kyss

www.sjuttiotal.blogg.se

jjuliajjohansson
0

jag började blogg i 6:an. Vilket var ca 3 år sen. Men har bytt blogg typ hundra gånger för jag lyckas aldrig bli nöjd och vill börja om. Och tar ofta bort alla inlägg och börjar om. Nu har jag haft min blogg sen i mars. Men raderade nyss alla inlägg så nu har inlägg flytit på i 3 veckor. Jag blir alltid sur och vill ta bort bloggen för min besökar statistik varierar från 10-35 om dagen. Vill ha så mycket mer! Började blogga för jag ville berätta om mina dagar genom foton och visa outfits och inköp!

jjjuliaking.blogg.se

ledsen för långt inlägg Glad

bamse6311
0

Jag började blogga så smått i februari i år.

Känner en tjej/kvinna som har en blogg och blev inspierad när jag såg hennes.

Nu är jag ju en "gammal gubbe" och kan "nada" om html och allt det där men försöker lära mig åtminstone lite grann efterhand .

Har bloggen mest som en trevlig sysselsättning.

Hälsningar,

baaartil

Denna kommentar har tagits bort.
Jess89
0

Kul och intressant och se hur länge folk har bloggat! man kan hela tiden lära sig nya saker inom bloggning bara man har intresset.

Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga

batong_elvis
0

Jag började blogga 2008 och gjorde det för att vi flyttade från Luleå till Lund tre år innan, så att släktningarna skulle få veta vad jag gjorde på dagarna.

Simon Lindbäck
SimonLindback.se

Lilllens
0

I typ 4 år, började blogga för att jag ville att mina föräldrar skulle kunna läsa om vad jag gjorde om dagarna(bodde inte hemma hos någon av dem). Sen gillar jag att skriva och dela med mig av mina åsikter.

Carrocs
0

Började skriva dagbok på nätet 2004 inför min ci-operation, och först var det en ren HTML-sida som jag styrde helt själv.

Men 2006 laddade jag ned wordpress til min domän, och sedan dess har jag använt WP. Dock har jag använt några olika domänadresser genom åren.

monstermash
0

Jag har bloggat i sju år nu.