Bloggande iFokus

Bloggande

Etikettkritiktrådar-lätt
Läst 932 ggr
SunsetValley
0

KRITIK - Ny design

Jag har väldigt nyligen lagt upp min nya design på bloggen och jag skulle vilja ha kritik så att jag vet om det är något som måste förbättras.

Ge gärna även kritik på mina inlägg - bilder, text, innehåll osv.

SweetBeauty.blogg.se

Kram Linnèa

Besök min blogg

Fridaaaa
0

http://bloggande.ifokus.se/discussions/5320a1058e0e74313d0044a0-riktlinjer-for-kritiktradar?discussions-1

+ Snygg header
+ Enkel design
+ Fina bilder

- Långt hopp mellan inläggen (stort mellanrum)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

SunsetValley
0

Hur menar du med "långt hopp", att det är stora mellanrum mellan själva inläggen eller att det är det att jag inte skriver så ofta?

Uppdaterar med 1 inlägg/dag

Kram Linnèa

Besök min blogg

Fridaaaa
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#2 Som jag skrev, stora mellanrum mellan inläggen 🙂 Visar med bild hur jag menar

Såhär ser det ut (kan kanske vara för att jag inte har reklam?):

[Teddies matte]
0

#3 Det har med reklamen att göra.

Fridaaaa
0

#4 Som jag trodde men är dock inte så på alla bloggar? Det är det som är konstigt, så borde ha lite med designen med att göra också

[Teddies matte]
0

#5 Nej, det har inte direkt med designen att göra, man kan ju köpa PRO och slippa reklamen. Den typen av reklam hamnar alltid på det viset och har inte med designen att göra.

Fridaaaa
0

#6 Det sa jag inte heller att det hade 😛 Skrev "borde ha lite med desginen att göra", långifrån samma sak 😉

De jag sett har inte haft PRO, och inte varit det mellanrummet, är på min dator med Ad-block. Är det som är konstigt att det kan skilja så.