Bloggande iFokus

Bloggande

Etikett: kritiktrÄdar-medel
LĂ€st 427 ggr
Carolina747
0

En Simsblogg - Kritik

Hej! đŸ˜‚

Har under en lĂ„ng tid nu drivit en blogg om spelen The Sims. Skulle gĂ€rna vilja veta vad ni tycker om designen (har nyss bytt), inlĂ€ggen
 eller ja, hela bloggen i stort. 

GĂ€rna lite lĂ€tt-medel nivĂ„ pĂ„ kritiken, hehe. Min blogg handlar som sagt om spelet The Sims 3. NĂ€r fyran kommer ut kommer jag att blogga om det ocksĂ„. Jag tipsar om nedladdningstips, skriver om mitt spelande och hjĂ€lper gĂ€rna om det Ă€r nĂ„gon som fĂ„r problem med sitt spel. 

HÄR hittar ni min blogg!

Mimmi
0

Designen Àr stilren och fin, tycker jag! Headern och namnet gör att man snabbt förstÄr vad bloggen handlar om, jÀttebra! Enda problemet Àr att den inte Àr centrerad för mig, utan ligger lite till vÀnster.

Dina inlĂ€gg Ă€r vĂ€lskrivna, roliga och intressanta. Jag som inte lĂ€ser Sims-bloggar eller spelar sĂ€rskilt mycket Sims blir Ă€ndĂ„ fast i dina historier ganska snabbt! JĂ€ttebra att du varvar hĂ€ndelser frĂ„n ditt spelande med tips. 

Jag hade dock gÀrna sett lite bakgrundsinformation nÄgonstans, vilka Àr dina simmar, vad Àr deras "backstory", och sÄ vidare. VÀldigt bra för nya LÀsare. TÀnker mig att det rÀcker med att ha en lÀnk i sidomenyn?

Bra jobbat! đŸ™‚

Carolina747
0

Tack! Ja. det dĂ€r med att den inte Ă€r centrerad Ă€r ett problem
 har inte kunnat lösa det Ă€nnu, blir olika pĂ„ alla skĂ€rmar :( 

Backgroundstory lĂ€t som en bra idĂ©! FörstĂ„r att det kan vara vĂ€ldigt förvirrande om man Ă€r ny som LĂ€sare, eller siimsspelare. Ska se hur jag kan lösa det. đŸ˜ƒ

Mimmi
1

Det kan jag hjĂ€lpa dig med. đŸ™‚

Leta upp det hĂ€r i din stilmall: 

#wrapper {

margin-left: 150px;

width: 1092px;

}

Ta bort det fetstilta och ersÀtt det med det hÀr:

margin: 0 auto;

Carolina747
0

Tack! Har fixat det nu. :)

Carolina747
0

Bump

Lia
0

Jag saknar lite mer fyllig text. Jag har ocksÄ alltid spelat Sims, och kommer sjÀlv pÄ olika historier. SÄ jag vet hur det Àr. Men nÀr du skriver sÄ saknar lite historia. Det kÀnns som att du mest kommer med fakta, sÄ jag fÄngas inte riktigt. (Tex nÀr du nÀmnde personligheten pÄ flickan, du hade kunnat göra det lite mer beskrivande). Lite mer adjektiv i ditt berÀttande skulle heller inte skada. Annars tycker jag att det Àr superbra! Jag har inget annat att kommentera, för det Àr snyggt gjort.