Ăndrade rubriken och till rĂ€tt kategori samt redigerade i inlĂ€gget dĂ„ man inte fĂ„r göra reklam i egna trĂ„dar. SĂ„ nu Ă€r det kritik-trĂ„d, trĂ„den kunde tolkas som att det var bĂ„de kritik och reklamtrĂ„d nĂ€mligen.
Medarbetare: SĂ€llskapskaniner, Support.
#1 OjâŠ
Tack sĂ„ mycket đ
Mvh Hanna.
VĂ€ldigt bra blogg! Fast ni borde uppdatera legacyn nu. Vill höra fortsĂ€ttningen! đ
People wants happiness, nobody wants pain, but you cant make a rainbow without any rain
#3 Det ska vi đ
Mvh Hanna.
VĂ€ldigt intressant blogg! Ălskar sjĂ€lv Sims :)
Ha en trevlig dag!
Kul att ni gillar den đ
Mvh Hanna.
ser inget :S och ja jag har internet :o
#7 Vad menar du?
Mvh Hanna.
#8 jag klickar pÄ din lÀnk och sidan Àr bara tom och vit :S
Roligt att möta andra entusiaster! NĂ€r jag var 12 var jag ungefĂ€r lika entusiastisk om sims som ni Ă€r nu, fast jag tog mig aldrig tiden att blogga om spelet, jag spelade istĂ€llet đ. Idag har jag ingen dator som Ă€r bra nog för att spelet ska flyta pĂ„ och vara roligt, sĂ„ det Ă€r tyvĂ€rr lagt pĂ„ hyllan för en stund.
Ska försöka följa er blogg en del! :)
Tass Josephine
#9 Jag klickade upp den nu utan problem, tömt cacheminnet och sÄ?
Testat annan webblÀsare? Kollat internetanslutningen att den inte Àr slö?
Medarbetare: SĂ€llskapskaniner, Support.
#11 ne men nu funka de :)
#11 Kul att det funkade đ
Mvh Hanna.
Nu har ni Ă€ntligen lagt upp pĂ„ berĂ€ttelserna! đ đ
People wants happiness, nobody wants pain, but you cant make a rainbow without any rain
Jag gillar att den Àr lÀttnavigerad, man hittar lÀtt. Det jag inte gillar Àr att den Àr lite för limegrön för min smak men det Àr ju upp till var o en, jag tycker det Àr jobbigt att lÀsa, kanske Àr mitt synfel som gör det x)
Jag gillar hur du skriver, det Àr lÀtt att lÀsa och bra med radbryten. LÀtt att förstÄ vad som Àr berÀttandedel och vad som sÀgs :)
riktigt fin blogg :)
Jag ser dagarna komma och sen springer dom förbi.
Http://lizzplace.com |
/ Lizette
#15 tack đ
Mvh Hanna.
Vad kul! Ska kolla in er blogg och lÀmna nÄgon kommentar. Driver nÀmligen ocksÄ en simsblogg :)
#17 Vad kul đ
Mvh Hanna.