Bloggande iFokus

Bloggande

Etikett: kritiktrÄdar-lÀtt
LĂ€st 513 ggr
HeÄ
5

Sims blogg - kritik

Hej đŸ™‚

Vi bloggar om "The Sims 3". Inga bilder Ă€r kopierade eller "stulna". Ni kommer till bloggen om ni klickar HÄR đŸ˜‰

Kommentera gĂ€rna vad ni tycker (helst inga elaka saker, tack) đŸ˜ƒ

Mvh Hanna.

Fridaaaa
0

Ändrade rubriken och till rĂ€tt kategori samt redigerade i inlĂ€gget dĂ„ man inte fĂ„r göra reklam i egna trĂ„dar. SĂ„ nu Ă€r det kritik-trĂ„d, trĂ„den kunde tolkas som att det var bĂ„de kritik och reklamtrĂ„d nĂ€mligen.

Medarbetare: SĂ€llskapskaniner, Support.

HeÄ
0

#1 Oj

Tack sĂ„ mycket đŸ˜‰

Mvh Hanna.

00eme05
0

VĂ€ldigt bra blogg! Fast ni borde uppdatera legacyn nu. Vill höra fortsĂ€ttningen! đŸ˜ƒ

People wants happiness, nobody wants pain, but you cant make a rainbow without any rainHjÀrta

HeÄ
0

#3 Det ska vi đŸ‘

Mvh Hanna.

Josse5233
0

VĂ€ldigt intressant blogg! Älskar sjĂ€lv Sims :)

Ha en trevlig dag! 

HeÄ
0

Kul att ni gillar den đŸ˜ƒ

Mvh Hanna.

[EmmiieErixon]
0

ser inget :S och ja jag har internet :o

HeÄ
0

#7 Vad menar du?

Mvh Hanna.

[EmmiieErixon]
0

#8 jag klickar pÄ din lÀnk och sidan Àr bara tom och vit :S

LuLeLo
0

Roligt att möta andra entusiaster! NĂ€r jag var 12 var jag ungefĂ€r lika entusiastisk om sims som ni Ă€r nu, fast jag tog mig aldrig tiden att blogga om spelet, jag spelade istĂ€llet đŸ˜‰. Idag har jag ingen dator som Ă€r bra nog för att spelet ska flyta pĂ„ och vara roligt, sĂ„ det Ă€r tyvĂ€rr lagt pĂ„ hyllan för en stund. 

Ska försöka följa er blogg en del! :)

Tass Josephine

Fridaaaa
0

#9 Jag klickade upp den  nu utan problem, tömt cacheminnet och sĂ„?
Testat annan webblÀsare? Kollat internetanslutningen att den inte Àr slö?

Medarbetare: SĂ€llskapskaniner, Support.

[EmmiieErixon]
0

#11 ne men nu funka de :)

HeÄ
1

#11 Kul att det funkade đŸ™‚

Mvh Hanna.

00eme05
0

Nu har ni Ă€ntligen lagt upp pĂ„ berĂ€ttelserna! đŸ˜‚ đŸ™‚

People wants happiness, nobody wants pain, but you cant make a rainbow without any rainHjÀrta

lizzplace
0

Jag gillar att den Àr lÀttnavigerad, man hittar lÀtt. Det jag inte gillar Àr att den Àr lite för limegrön för min smak men det Àr ju upp till var o en, jag tycker det Àr jobbigt att lÀsa, kanske Àr mitt synfel som gör det x)

Jag gillar hur du skriver, det Ă€r lĂ€tt att lĂ€sa och bra med radbryten. LĂ€tt att förstĂ„ vad som Ă€r berĂ€ttandedel och vad som sĂ€gs :) 

riktigt fin blogg :)

Jag ser dagarna komma och sen springer dom förbi.
Http://lizzplace.com |
/ Lizette

HeÄ
0

#15 tack đŸ™‚

Mvh Hanna.

Carolina747
0

Vad kul! Ska kolla in er blogg och lÀmna nÄgon kommentar. Driver nÀmligen ocksÄ en simsblogg :)

HeÄ
0

#17 Vad kul đŸ‘

Mvh Hanna.