Skapa en hundblogg
Har haft tidigare men raderat men nu är jag sugen på en i alla fall 🙂 Kommer blogga på blogg.se
Någon som har tips på bra bloggnamn?
Vill inte ha med hundarnas namn i. Har två hundar, vi tävlar inte eller så, utan är rent allmänt, vill inte att det ska vara kopplat till någon speciell hundsport eller så.
Går bra med både svenskt och engelsk namn, så länge det inte är krångligt eller alldeles för långt 🙂
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
.doggie.blogg.se
.MyDogs.blogg.se
.LifeWithDogs.blogg.se
.FridasHund.blogg.se
bara lite förslag är själv inte super på bloggnamn 🙂
People wants happiness, nobody wants pain, but you cant make a rainbow without any rain
Doggie är upptaget
Mydogs är upptaget
Lifewithdogs är upptaget
Fridas hund går bort då jag har två hundar, inte bara en samt att det inte bara är mina hundar 🙂
Men tack för förslagen ändå! 🙂
lifeofdogs.blogg.se
dogzlife.blogg.se
minahundars.blogg.se
livetshundar.blogg.se
Inte så bra på att komma på namn, men lite förslag åtminstone 😉
Medarbetare på Hundparkour.ifokus
Aha, okej. 🙂 Ska tänka lite på några andra namn 😊🤔👍
People wants happiness, nobody wants pain, but you cant make a rainbow without any rain
Minahundars går bort eftersom det inte bara är mina hundar (min sambos med plus ev andras hundar kan med komma in i bloggen ibland). Och meningen blir konstig, hade fått vara "minahundar".
De andra föll inte riktigt i smak tyvärr. Men tack ändå! 👍
#4 Kom du på några fler? 🙂
Vad heter du och hundarna? Du kanske kan klistra ihop det till något roligt namn?
T.ex så heter mina djur LUna, LEo och LOtus. Med andra ord = Lulelo ,eller som man uttalar det, Luleå ;)
Tass Josephine
#7 Som jag skrev i #0 vill jag inte ha med hundarnas namn, och helst inte mitt egna heller 🙂
#8, Sorry, missa det 😎
Tass Josephine
Åttatassar
lurvponnyn.vimeddjur.se
#8 det skrev du inte
#11 Det står visst det i #0 om du har läst hela att jag inte vill ha hundarnas namn med.
Kommit på ett namn :)
Ska fixa ordning med design och annat nu bara med 😃